آرمان والی

گفتگو با آرمان والی

مدیر و مؤسس گروه نبضی‌نو و سایت چطور

آذر 1397 کسب‌وکار
00:00:00 00:00:00 playerbar-podcast-background podcast-playbar-timeline-background
00:00:00 00:00:00
آذر 1397 کسب‌وکار
امتیاز این اپیزود
2192 score-svg-img
با «دنبال کردن» دسته‌بندی‌ها از انتشار محتواهای موردعلاقه‌تان در تمام بخش‌های سکان ‌آکادمی مطلع می‌شوید.
کسب‌وکار کسب‌وکار

معرفی اپیزود

آرمان والی ‌متولد ۱۳۶۴ در شهر اهواز و فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک و ام‌بی‌اِی از دانشگاه صنعتی شریف است. آرمان مدیر و مؤسس گروه نبضی‌نو است که شامل کسب‌و‌کارها و رسانه‌های آنلاینی مانند چطور، کادرنو و درجه است و چیزی نزدیک به یک دهه در زمینهٔ راه‌اندازی و مدیریت استارتاپ‌ها و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی محتوایی تجربه داشته است. 

از تجربه‌های بزرگ گذشتهٔ وی می‌توان عضویت در تیم مدیریتی و راه‌اندازی بامیلو،‌ راه‌اندازی و مدیریت کجارو و عضویت در تیم راه‌اندازی شرکت تبلیغاتی آنلاین یکتانت را نام برد (گروه نبضی‌نو به جز مدیریت پروژه‌های خود، خدمات مختلفی همچون پروژه‌های بزرگ سئو، راه‌اندازی رسانه، وب‌سایت و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک انجام می‌دهد.) علاقهٔ اصلی آرمان به خلق مدل‌های کسب‌و‌کار خلاقانه و دیتا ساینس در دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌باشد و معتقد است بدون درک درست از ریاضیات و دیتا، مدیران کسب‌وکارهای مختلف نمی‌توانند تصمیمات کم‌ریسک‌تر و درست‌تری بگیرند.

همچنین وی معتقد است که خلاقیت و هوش هر یک از اعضای تیم مانند یک رنگ جدید در بوم نقاشی استارتاپ‌ها است و بدون همکاری یک تیم خوب، هیچ ایده‌ای در واقعیت نقش نمی‌بندد. به عبارتی، بزرگ‌ترین چالش هر کسب‌و‌کار و استارتاپی را انتخاب افراد درست و البته آموزش صحیح آن‌ها می‌داند.

او معتقد است که در فضای استارتاپی فعلی ایران سرمایه‌های کلانی به دلایل مختلف خصوصاً در بازاریابی و تبلیغات در حال هدر رفتن است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، اکوسیستم استارتاپی‌مان مانند بسیاری صنایع دیگر بیمار خواهد شد و افرادی که در این فضای بیمار رشد کنند را نمی‌توان متخصص تصور کرد و آیندهٔ این اکوسیستم به خاطر همین کمبود متخصصین باتجربه می‌تواند دچار خدشه شود.

امتیاز این اپیزود
2192 score-svg-img
با «دنبال کردن» دسته‌بندی‌ها از انتشار محتواهای موردعلاقه‌تان در تمام بخش‌های سکان ‌آکادمی مطلع می‌شوید.
کسب‌وکار کسب‌وکار

خیلی خوب

عالی بود، خسته نباشید میگم به به آقای مرادی و آقای والی و تشکر می کنم بابت زمان ارزشمندشون که بابت این پادکست هزینه کردن.

با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا بپرسید که آیا در سن بالا مثلا ۳۰ سالگی میشه یک برنامه نویس موفق شد.و در این سن شروع به یادگیری کرد. لطفا بپرسید.

سلام، جناب مرادی گفتگو با علی امینیان کنسل شده !؟🤔

سلام و خدا قوت لطفا از ایشان بپرسید که در حال حاضر بازار دیجیتال بهتر است برای کسب درامد یا در بازرگانی بین المللی

با سلام و خسته نباشید! درباره تفاوت تحصیل در رشته mba در (دانشگاه شریف) و دانشگاه های خارج کشور (با رنک بالا) ازشون بپرسید! یه توضیح کلی درباره mba در ایران و خارج! دلیل اینکه تو ارشد تغییر گرایش دادن به mba! رشته mba چه دانش مدریتی رو به فردی که تو کارشناسی خودش مثلا computer science خونده میده برای اداره حالا استارت آپ ها و چیز های دیگه! ممنون از وبسایت خوبتون ♡

سلام و سپاس از ادامه پادکست ها و همراهی خوبتون از جناب مالی سوال بفرمایید در سیستم دولتی مریضی که قوانین شفاف نیست آیا امکان اینکه یک استارت آپ رو (هر چند با یک بیزینس پلن خوب و یک تیم ایده آل) می توان موفقیت آمیز تصور کرد؟ بنده بالغ بر 5 استارت آپ یونیک را کماکان با چنگ و دندان پاش وایسادم اما سیستم دولتی و رانت و قوانین هرگز اجازه نداده ان که پا را فراتر بذاریم. سپاس

بپرسید که چطور میشه نیازهای جامعه رو شناخت؟ ممنونم

وحید ارج با سلام لطفا از مهمونتون بپرسید چند نمونه کاربردی از دیتاساینس و هوش تجاری و تحلیل داده ای که خودشون استفاده کردن و تجربه شو دارن معرفی کنند ؟

online-support-icon