چند مورد رو بررسی کن:
• مقدار `points` در تگ `<polygon>` درست و با فرمت صحیح باشد.
• `width` و `height` یا `viewBox` برای SVG تعریف شده باشد.
• مختصات پلیگان داخل محدوده `viewBox` قرار داشته باشد.
• برای پلیگان `fill` یا `stroke` مشخص شده باشد.
• تگ `<polygon>` و ساختار SVG بهدرستی نوشته شده باشند.
• با CSS مخفی نشده باشد (`display:none`، `opacity:0`، `visibility:hidden`).
• اگر در React استفاده میشود، attributeها به صورت camelCase باشند.
چند مورد رو بررسی کن:
• مقدار `points` در تگ `<polygon>` درست و با فرمت صحیح باشد.
• `width` و `height` یا `viewBox` برای SVG تعریف شده باشد.
• مختصات پلیگان داخل محدوده `viewBox` قرار داشته باشد.
• برای پلیگان `fill` یا `stroke` مشخص شده باشد.
• تگ `<polygon>` و ساختار SVG بهدرستی نوشته شده باشند.
• با CSS مخفی نشده باشد (`display:none`، `opacity:0`، `visibility:hidden`).
• اگر در React استفاده میشود، attributeها به صورت camelCase باشند.
ببخشید الان داریم با کد cssکار میکنین من الان بمونم این دوره اچ تی ام الو تموم کنم بعد برم سراغ سی اس اس یا از الان ببینم سی اس اسهم با همین اچ تی ام .؟
اخه الان سی اس اس بلد نیستم
ببخشید الان داریم با کد cssکار میکنین من الان بمونم این دوره اچ تی ام الو تموم کنم بعد برم سراغ سی اس اس یا از الان ببینم سی اس اسهم با همین اچ تی ام .؟
اخه الان سی اس اس بلد نیستم
ببخشید الان داریم با کد cssکار میکنین من الان بمونم این دوره اچ تی ام الو تموم کنم بعد برم سراغ سی اس اس یا از الان ببینم سی اس اسهم با همین اچ تی ام .؟
اخه الان سی اس اس بلد نیستم
ببخشید الان داریم با کد cssکار میکنین من الان بمونم این دوره اچ تی ام الو تموم کنم بعد برم سراغ سی اس اس یا از الان ببینم سی اس اسهم با همین اچ تی ام .؟
اخه الان سی اس اس بلد نیستم
دوست عزیزم اول همین دوره رو تموم کن و به تگهای HTML مسلط شو و بعد به سراغ دوره CSS برو.
توی این بخش آموزشی هم اگر لینک فایل پروژه برات باز نشد، از روی تصویر صفحه مدرس، کدها رو ثبت و تمرین کن.
اگر سوال دیگهای برات پیش اومد، همینجا از طریق کامنتها بپرس...
ما کنارتیم تا بهتر یاد بگیری 🌷
دوست عزیزم اول همین دوره رو تموم کن و به تگهای HTML مسلط شو و بعد به سراغ دوره CSS برو.
توی این بخش آموزشی هم اگر لینک فایل پروژه برات باز نشد، از روی تصویر صفحه مدرس، کدها رو ثبت و تمرین کن.
اگر سوال دیگهای برات پیش اومد، همینجا از طریق کامنتها بپرس...
ما کنارتیم تا بهتر یاد بگیری 🌷
منrowspanمینویسم تو ناد پدم خروجی rowspanاز چپ میاد ولی تو ویدیعو اموزشی شما از راست امد واسمن از چپ امد برا اینکه از راست بیاد باید یجورای کدهار برعکس بنویسم یعنی از پایین به ب بالا تا اینکه از راست بیاد
ولی در کل بطور استاندارد بخوام بنویسم از چپ میاد نمیدونم
منrowspanمینویسم تو ناد پدم خروجی rowspanاز چپ میاد ولی تو ویدیعو اموزشی شما از راست امد واسمن از چپ امد برا اینکه از راست بیاد باید یجورای کدهار برعکس بنویسم یعنی از پایین به ب بالا تا اینکه از راست بیاد
ولی در کل بطور استاندارد بخوام بنویسم از چپ میاد نمیدونم
منrowspanمینویسم تو ناد پدم خروجی rowspanاز چپ میاد ولی تو ویدیعو اموزشی شما از راست امد واسمن از چپ امد برا اینکه از راست بیاد باید یجورای کدهار برعکس بنویسم یعنی از پایین به ب بالا تا اینکه از راست بیاد
ولی در کل بطور استاندارد بخوام بنویسم از چپ میاد نمیدونم
احتمالاً تفاوتی که میبینید به خاطر جهت صفحه (RTL یا LTR) است. اگر صفحه یا والد جدول dir="rtl" داشته باشد، ترتیب نمایش ستونها از راست به چپ دیده میشود، ولی در حالت پیشفرض (LTR) از چپ شروع میشود. خود rowspan ربطی به راست یا چپ ندارد و فقط تعداد ردیفهایی که یک سلول اشغال میکند را مشخص میکند. بنابراین لازم نیست کدها را برعکس بنویسید؛ فقط جهت صفحه یا ترتیب <td>ها را بررسی کنید.
احتمالاً تفاوتی که میبینید به خاطر جهت صفحه (RTL یا LTR) است. اگر صفحه یا والد جدول dir="rtl" داشته باشد، ترتیب نمایش ستونها از راست به چپ دیده میشود، ولی در حالت پیشفرض (LTR) از چپ شروع میشود. خود rowspan ربطی به راست یا چپ ندارد و فقط تعداد ردیفهایی که یک سلول اشغال میکند را مشخص میکند. بنابراین لازم نیست کدها را برعکس بنویسید؛ فقط جهت صفحه یا ترتیب <td>ها را بررسی کنید.
در حال حاضر امکان دانلود ویدئوها وجود نداره، اما بعد از ثبتنام هر دوره، تمام محتوای اون همیشه توی پنل کاربری شما قابل دسترسه و هر وقت بخواید میتونید تماشا کنید.
در حال حاضر امکان دانلود ویدئوها وجود نداره، اما بعد از ثبتنام هر دوره، تمام محتوای اون همیشه توی پنل کاربری شما قابل دسترسه و هر وقت بخواید میتونید تماشا کنید.
سلام
از این لینک استفاده کنید:
https://sokanacademy.com/quiz/midterm/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-html-%D9%88-html5/html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D8%B5%D9%84-html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
سلام
از این لینک استفاده کنید:
https://sokanacademy.com/quiz/midterm/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-html-%D9%88-html5/html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D8%B5%D9%84-html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
خط آخر این مقاله نامفهوم می باشد.
عناصر معنایی بررسی شده، چیز خاصی در مرورگر نمایش داده نمیدهند، اما میتوانید از CSS برای استایل دادن به آنها استفاده کنید.
خط آخر این مقاله نامفهوم می باشد.
عناصر معنایی بررسی شده، چیز خاصی در مرورگر نمایش داده نمیدهند، اما میتوانید از CSS برای استایل دادن به آنها استفاده کنید.
خط آخر این مقاله نامفهوم می باشد.
عناصر معنایی بررسی شده، چیز خاصی در مرورگر نمایش داده نمیدهند، اما میتوانید از CSS برای استایل دادن به آنها استفاده کنید.
منظور از خط آخر این است که:
وقتی شما یک عنصر معنایی مانند <article> در کد HTML داشته باشید، باعث نمیشود که مرورگر شما، برای نمایش آن تگ article استایل خاصی را به نمایش بگذارد(یعنی از لحاظ نمایش در مرورگر، در نهایت با آن تگ article مانند یک تگ div برخورد میشود.)
منظور از خط آخر این است که:
وقتی شما یک عنصر معنایی مانند <article> در کد HTML داشته باشید، باعث نمیشود که مرورگر شما، برای نمایش آن تگ article استایل خاصی را به نمایش بگذارد(یعنی از لحاظ نمایش در مرورگر، در نهایت با آن تگ article مانند یک تگ div برخورد میشود.)
تگ پولیگان میزنم ولی تو کروم نمیاد نمیدونم چرا
چند مورد رو بررسی کن: • مقدار `points` در تگ `<polygon>` درست و با فرمت صحیح باشد. • `width` و `height` یا `viewBox` برای SVG تعریف شده باشد. • مختصات پلیگان داخل محدوده `viewBox` قرار داشته باشد. • برای پلیگان `fill` یا `stroke` مشخص شده باشد. • تگ `<polygon>` و ساختار SVG بهدرستی نوشته شده باشند. • با CSS مخفی نشده باشد (`display:none`، `opacity:0`، `visibility:hidden`). • اگر در React استفاده میشود، attributeها به صورت camelCase باشند.
ببخشید الان داریم با کد cssکار میکنین من الان بمونم این دوره اچ تی ام الو تموم کنم بعد برم سراغ سی اس اس یا از الان ببینم سی اس اسهم با همین اچ تی ام .؟ اخه الان سی اس اس بلد نیستم
دارین
دوست عزیزم اول همین دوره رو تموم کن و به تگهای HTML مسلط شو و بعد به سراغ دوره CSS برو. توی این بخش آموزشی هم اگر لینک فایل پروژه برات باز نشد، از روی تصویر صفحه مدرس، کدها رو ثبت و تمرین کن. اگر سوال دیگهای برات پیش اومد، همینجا از طریق کامنتها بپرس... ما کنارتیم تا بهتر یاد بگیری 🌷
منrowspanمینویسم تو ناد پدم خروجی rowspanاز چپ میاد ولی تو ویدیعو اموزشی شما از راست امد واسمن از چپ امد برا اینکه از راست بیاد باید یجورای کدهار برعکس بنویسم یعنی از پایین به ب بالا تا اینکه از راست بیاد ولی در کل بطور استاندارد بخوام بنویسم از چپ میاد نمیدونم
احتمالاً تفاوتی که میبینید به خاطر جهت صفحه (RTL یا LTR) است. اگر صفحه یا والد جدول dir="rtl" داشته باشد، ترتیب نمایش ستونها از راست به چپ دیده میشود، ولی در حالت پیشفرض (LTR) از چپ شروع میشود. خود rowspan ربطی به راست یا چپ ندارد و فقط تعداد ردیفهایی که یک سلول اشغال میکند را مشخص میکند. بنابراین لازم نیست کدها را برعکس بنویسید؛ فقط جهت صفحه یا ترتیب <td>ها را بررسی کنید.
ب چه فصلی رسیدیم در اموزش html بریم سراغcss.؟
بهتره قبل از شروع دوره CSS، دوره HTML رو کاملا تموم کنید و به همه مطالب و مفاهیم این دوره تسلط داشته باشید.
خسته نباشید
امکان دانلود فیلم وجود دارد؟؟؟
در حال حاضر امکان دانلود ویدئوها وجود نداره، اما بعد از ثبتنام هر دوره، تمام محتوای اون همیشه توی پنل کاربری شما قابل دسترسه و هر وقت بخواید میتونید تماشا کنید.
سلام خواستم امتحان بدم گواهینامه بگیرم ببینم سطحم چجوره لینک نبود امتحان بدم
سلام. در این دوره ۴ آزمون برای فصلهای مختلف وجود دارد.
عالی بود استاد، خسته نباشید 🙌
چرا ازمون ها نیست لینکشون
سلام و وقت بخیر برای شرکت در آزمون از این لینک استفاده کنید: http://sokanac.ir/azBj
سلام .. چرا لینک ازمون نیست؟
سلام.آیا نیازه من که گرافیستم svg و canvas یاد بگیرم؟
سلام دوست عزیز 😊 یادگیری این مبحث برای شما نیاز جدی محسوب نمیشه اما مشاهده و گذروندنش هم خالی از لطف نیست
نمیدونم شما خوب درس میدین یا من دارم خوب یاد میگیرم 😅. در هر حال شروع خوبی برا من بود. ممنونم ازتون
عالی بود.
چرا هیچ محتوایی نشون نمیده؟!؟!
سلام از این لینک استفاده کنید: https://sokanacademy.com/quiz/midterm/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-html-%D9%88-html5/html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D8%B5%D9%84-html-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
فصل ۳ فهمیدنش سخت بود
سلام خسته نباشید به امید تکمیل هر چه زودتر دوره ممنون
👍👍👍
سلام ظاهرا با اعمال تغییرات جوابی حاصل نمیشه؟
سلام. احتمالا دکمهی Run رو نمیزنید. (بالا سمت چپ)
/ در تگ hr نباید باشد ؟
تگ hr نیازی به / ندارد.
خط آخر این مقاله نامفهوم می باشد. عناصر معنایی بررسی شده، چیز خاصی در مرورگر نمایش داده نمیدهند، اما میتوانید از CSS برای استایل دادن به آنها استفاده کنید.
منظور از خط آخر این است که: وقتی شما یک عنصر معنایی مانند <article> در کد HTML داشته باشید، باعث نمیشود که مرورگر شما، برای نمایش آن تگ article استایل خاصی را به نمایش بگذارد(یعنی از لحاظ نمایش در مرورگر، در نهایت با آن تگ article مانند یک تگ div برخورد میشود.)
ممنون از آموزش خوب و پرمحتواتون
سلام. خوشحالیم که براتون مفید بوده.