آموزش پروژه محور HTML و HTML5

دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5

دوره‌ی آموزش HTML برای افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و یا برنامه‌نویسی وب‌ طراحی شده و به صورت پروژه محور این آموزش را تا موارد مربوط به HTML5 آموزش می دهد!

سطح مقدماتی | 480+ دانشجو
آموزش پروژه محور HTML و HTML5
30 دقیقه
آموزش متنی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
30 دقیقه
آموزش متنی
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 04 آذر 1400 آخرین به‌روزرسانی دوره: 04 آذر 1400

HTML مخفف Hyper Text Markup Language و به معنای زبان نشانه گذاری فرامتن می باشد. در واقع HTML زبان نشانه گذاری استاندارد برای صفحات وب است و ساختار یک صفحه وب را توصیف می کند. HTML از یک سری عناصر (elements) تشکیل شده است و این عناصر هستند که به مرورگر (browser) می گویند که چگونه محتوا را نمایش دهد. یادگیری صحیح و اصولی HTML برای افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و یا برنامه‌نویسی وب‌ یک امر ضروری است و خبر خوب اینکه، یادگیری HTML آسان است و از آن لذت خواهید برد!

header-svg-bg

مدرس شما


تیم تولید محتوای سکان آکادمی
تیم تولید محتوای سکان آکادمی teacher-role-verified-icon
اکانت رسمی تیم تولید محتوای سکان آکادمی

تیم تولید محتوای سکان آکادمی در تلاش است با ارائه‌ی محتوای با کیفیت، به روز و کاربردی در حوزه‌ی برنامه نویسی، فناوری اطلاعات و تکنولوژی؛ سهم به سزایی در ارتقاء دانش علاقه مندان این حوزه‌ها داشته باشد.

header-svg-bg

سوالات متداول


دوره ی HTML می تواند برای کسانی که قصد ورود به حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی (به ویژه برنامه نویسی Front-end) را دارند، مفید واقع گردد.


 

با توجه به اینکه خودِ این دوره ی آموزشی به‌ عنوان یک دوره ی مقدماتی تالیف و عرضه شده است،‌ لذا نیاز به پیش‌نیاز خاصی ندارد.

در انتهای این دوره یاد می گیرید که چگونه یک صفحه وب با استفاده از HTML طراحی کنید. 

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه بازنشر دوره  های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش پروژه محور HTML و HTML5-colorful

دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5

30 دقیقه
آموزش متنی
480+ دانشجو
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
online-support-icon