Sokan Academy

آموزش پروژه محور HTML و HTML5

دوره‌ی آموزش HTML برای افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و یا برنامه‌نویسی وب‌ طراحی شده و به صورت پروژه محور این آموزش را تا موارد مربوط به HTML5 آموزش می دهد!

2 مسیر یادگیری
آموزش پروژه محور HTML و HTML5
50 دقیقهآموزشمتنی
رایگانهدیه‌ای از سکان آکادمی

معرفی


HTML مخفف Hyper Text Markup Language و به معنای زبان نشانه گذاری فرامتن می باشد. در واقع HTML زبان نشانه گذاری استاندارد برای صفحات وب است و ساختار یک صفحه وب را توصیف می کند. HTML از یک سری عناصر (elements) تشکیل شده است و این عناصر هستند که به مرورگر (browser) می گویند که چگونه محتوا را نمایش دهد. یادگیری صحیح و اصولی HTML برای افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و یا برنامه‌نویسی وب‌ یک امر ضروری است و خبر خوب اینکه، یادگیری HTML آسان است و از آن لذت خواهید برد!

سرفصل‌ها


3 سرفصل | 28 قسمت

مدرس‌ها


گواهینامه سکان آکادمی


شما پس از تکمیل دوره و قبولی در آزمون پایانی، مدرک اختصاصی سکان آکادمی برای دوره "آموزش پروژه محور HTML و HTML5" را بدست می‌آورید.

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

Sokan Academy
Course Completion Certificate
HTML
Skills: HTML , HTML5
گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی

سوالات متداول


دوره‌ی HTML می‌تواند برای کسانی که قصد ورود به حوزه‌ی طراحی سایت، برنامه نویسی وب (به ویژه برنامه نویسی Front-end) و توسعه وب با وردپرس را دارند، مفید واقع گردد.

علاوه بر این در صورتی که در حوزه‌ی UI/UX فعالیت می‌کنید، یادگیری HTML می‌تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر با برنامه‌نویس‌ها، ارتقاء رزومه و افزایش شانس استخدام کمک کند.


 

خیر. به هیچ پیش‌نیاز خاصی احتیاج ندارد.

HTML بسیار ساده و یادگیری آن آسان است. با کمی تلاش و در کمتر از یک هفته می توانید این زبان نشانه گذاری را به طور کامل بیاموزید.

در انتهای این دوره یاد می‌گیرید که چگونه یک صفحه وب با استفاده از HTML طراحی کنید. 

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه باز نشر دوره‌های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

آخرین گفت‌و‌گو‌های دوره


کاربر میهمان

شما به عنوان کاربر میهمان در سایت سکان آکادمی حضور دارید لطفاً برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب خود شوید.

آموزش پروژه محور HTML و HTML5-colorful

آموزش پروژه محور HTML و HTML5

50 دقیقهآموزشمتنی
500+ دانشجو
گواهینامه معتبر
رایگانهدیه‌ای از سکان آکادمی
sokan-academy-footer-logo
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به سکان آکادمی می باشد.