آموزش طراحی سایت به کودکان

دوره آموزش طراحی سایت به کودکان

در این دوره ی آموزشی رایگان، کودکان با اصول طراحی سایت و زبان های اچ تی ام ال و سی اس اس آشنا خواهند شد

سطح مقدماتی | 120+ دانشجو
آموزش طراحی سایت به کودکان
1:30 ساعت
آموزش متنی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
1:30 ساعت
آموزش متنی
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 10 شهریور 1394 آخرین به‌روزرسانی دوره: 10 شهریور 1394

تأثیر وب بر زندگی روزمرهٔ همه ما آدم‌ها غیرقابل انکار است و اگر اغراق نکرده باشیم، این تأثیرگذاری روی کاربران کم سن‌وسال‌تر که تحت‌عنوان «کاربران عصر دیجیتال» شناخته می‌شوند -یا همان کودکان- به‌مراتب بیشتر است و در حین کار با وب اپلیکیشن‌ها، همواره این سؤال ممکن است برای کودکان -و همچنین بزرگسالان- پیش بیاد که وب چگونه کار می‌کند؟

برای آن که کودکان بتوانند تعامل سازنده‌تری با دنیای فناوری و به‌خصوص وب داشته باشند، ما در سکان این دوره را تألیف نمودیم تا راه را برای کودکان علاقمند به دنیای فناوری، وب و برنامه‌نویسی هموار‌تر کرده باشیم. در این دوره سعی شده تا در قالب پروژه، به ساده‌ترین شکل ممکن نحوهٔ پیاده‌سازی یک وب‌سایت به افراد علاقمند آموزش داده شود.

 

header-svg-bg

مدرس شما


این عضو تیم تا کنون چیزی در مورد خود ننوشته است.

header-svg-bg

سوالات متداول


امروز اینترنت و وب به بخشی لاینفک از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و حتی در میان کاربران کم‌سن‌ و‌ سال همچون کودکان و نوجوانان هم کمتر کسی را می‌توان یافت که با وب و سرویس‌های ارائه شده بر بستر آن تاکنون تعامل نداشته باشد.

در چنین شرایطی، این احتمال وجود دارد که برای بسیاری از کاربران -که کودکان کنجکاو هم در میان آن‌ها هستند- این سؤال پیش بیاد که وب چگونه کار می‌‌کند و صفحات وب‌سایت‌های مختلف چگونه طراحی شده‌اند. در همین راستا، در سکان آکادمی درصدد برآمدیم تا دوره‌ای طراحی کنیم تا پاسخی باشد به این سؤال کاربران کودک و نوجوان (و حتی بزرگسالان).

گرچه دوره آموزش طراحی سایت به کودکان با هدف آموزش اصول طراحی وب‌سایت به کودکان و نوجوانان طراحی و تألیف شده است، اما دیگر افراد در سایر گروه‌های سنی نیز که علاقمند هستند بدانند یک وب‌سایت چگونه کار می‌کند می‌توانند پس از گذراندن این دوره آنلاین، به هدف خود دست یافته و با اصول طراحی وب آشنا شوند.   

این دوره کاملاً رایگان و به‌صورت آنلاین برگزار می‌گردد.

باتوجه به این‌که دوره آموزش طراحی سایت به کودکان در سکان آکادمی خود دوره‌ای مقدماتی است، لذا این دوره به گونه‌ای تألیف گردیده تا کودکان و نوجوانان را از نیاز به مطالعه سایر محتواهای آموزشی تا حد ممکن بی‌نیاز سازد.

درعین‌حال، دوره دیگری در سکان آکادمی تحت‌عنوان آموزش برنامه نویسی به کودکان (زبان برنامه‌نویسی اسکرچ) تألیف و منتشر شده که در این دوره اصول برنامه‌نویسی در قالب آموزش‌های ویدویی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد که این دوره نیز می‌تواند بیش از پیش، کودکان و سایر گروه‌های سنی را با فرایند توسعه نرم‌افزار آشنا سازد.

یکی از مزیت‌های این دورهٔ آموزشی، پروژه-محور بودن آن است که این ویژگی برای بسیاری از کاربران کودک و نوجوان این دورهٔ آموزشی آنلاین جذاب خواهد بود؛ پس از پایان این دورهٔ آموزشی، کودکان به ساده‌ترین شکل ممکن با مفاهیم طراحی سایت آشنا شده و به‌خوبی درک‌ خواهند نمود سازوکار وب‌سایت‌هایی که به‌صورت روزمره با آن‌ها سروکار دارند به چه شکلی است و همچنین این توانایی و مهارت را خواهند داشت تا یک وب‌سایت شخصی برای خود طراحی و راه‌اندازی کنند.

براساس قوانین سکان آکادمی، هرگونه بازنشر دوره‌های آموزشی این وب‌سایت برخلاف قوانین سکان آکادمی بوده، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش طراحی سایت به کودکان-colorful

دوره آموزش طراحی سایت به کودکان

1:30 ساعت
آموزش متنی
120+ دانشجو
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
online-support-icon