Elements of AI: دوره‌ای رایگان برای آموزش مفاهیم هوش مصنوعی

Elements of AI: دوره‌ای رایگان برای آموزش مفاهیم هوش مصنوعی

آیا می‌دانید هوش مصنوعی چیست و آیا به تأثیری که هوش مصنوعی ممکن است بر کار و زندگی شما در آینده بگذارد فکر می‌کنید؟ همچنین آیا دوست دارید بدانید که توسعهٔ #هوش مصنوعی به چه شکل بوده و در سال‌های آینده چه تأثیری بر مسائل گوناگون خواهد گذاشت؟ اگر سؤالاتی از این دست ذهن‌تان را مشغول کرده، بد نیست که در ادامهٔ این مطلب با معرفی دورهٔ رایگان Elements of AI با سکان آکادمی همراه باشید.

Elements of AI یک دورهٔ آنلاین رایگان و مناسب هر کسی است که علاقه‌مند به یادگیری اینکه هوش مصنوعی چیست، انجام چه کارهایی با آن امکان‌پذیر است و چه‌طور بر زندگی ما تأثیرخواهد گذاشت می‌باشد. گفتنی است که برای شرکت در این دوره به محاسبات پیچیده‌ٔ ریاضیاتی با برنامه‌نویسی احتیاجی نیست و در انتها با به اتمام رساندن این دوره می‌توانید موفق به کسب یک گواهینامه‌ شده و همچنین آن را به صورت فایل PDF در ایمیل‌تان دریافت کنید.

سرفصل‌های آموزشی دورهٔ Elements of AI
این دوره‌ٔ آموزشی به ۶ بخش تقسیم شده که توصیه می‌شود بخش‌ها را یک به یک و پشت سر هم تکمیل نمایید که عبارتند از:

۱. چیستی و چرایی هوش مصنوعی
۲. حل مسائل با استفاده از هوش مصنوعی
۳. کاربرد هوش مصنوعی در دنیای واقعی
۴. یادگیری ماشینی
۵. شبکه‌های عصبی
۶. پیش‌بینی‌های آینده

لازم به ذکر است که پیش از این غول‌های فناوری دنیا من‌جمله گوگل و مایکروسافت نیز اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاینی در این حوزه کرده‌اند که برای آشنایی بیشتر با این دوره‌ها، می‌توانید به مقالات زیر مراجعه نمایید:

برگزاری دورهٔ آنلاین Machine Learning (یادگیری ماشینی) گوگل به صورت کاملاً رایگان
- برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان هوش‌ مصنوعی و مبانی توسعهٔ نرم‌افزار توسط مایکروسافت

آیا به غیر از دوره‌های فوق‌الذکر، دورهٔ رایگان دیگری که حول مباحث هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، شبکه‌های عصبی، یادگیری ژرف و دیگر مباحث مربوطه باشد می‌شناسید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با دیگر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon