Reddit Favorites: وب‌سایتی جهت دسته‌بندی موضوعی کامنت‌های Reddit

Reddit Favorites: وب‌سایتی جهت دسته‌بندی موضوعی کامنت‌های Reddit

Reddit Favorites وب‌سایتی است که به دسته‌بندی کامنت‌های Reddit بر اساس نوع موضوع مورد بحث پرداخته است. به طور مثال، با مراجعه به این وب‌سایت می‌بینیم که در میان کتاب‌های محبوب کدنویسی، اولین جایگاه به کتاب Clean Code نوشتهٔ Robert C. Martin اختصاص یافته است (برای آشنایی بیشتر با این کتاب، به مقالهٔ Clean Code: کتاب راهنمای توسعهٔ نرم‌افزار به روش اجایل مراجعه نمایید.) 

در مقاله‌ای تحت عنوان ۱۰ کتاب محبوب برنامه‌نویسی منشن‌ شده در پرسش‌ و‌ پاسخ‌های Stackoveflow، لیستی از کتاب‌های محبوب برنامه‌نویسی بر اساس داده‌کاوی‌های صورت گرفته روی استک‌ اورفلو را در معرض دید کاربران قرار دادیم به علاوه اینکه در پستی تحت عنوان بهترین کتاب‌های آموزش برنامه‌نویسی که تاکنون خوانده‌اید کدامند؟، سعی کرده‌ایم تا نظر کاربران سکان آکادمی را در مورد بهترین کتب برنامه‌نویسی که تاکنون خوانده‌اند جویا شویم.

حال با استفاده از وب‌سایت Reddit Favorites و مراجعه به لینک لیست کتاب‌های محبوب از دید کاربران ردیت، می‌توانید با لیست کتاب‌های محبوب از دید کاربران این شبکهٔ اجتماعی بر اساس بیش از ۳/۵ میلیون کامنت را آشنا شوید. همچنین اگر علاقمند هستید تا ببینید کاربران رددیت در مورد سایر موضوعات همچون ویدیوهای یوتیوب، اپ‌‌های موبایل، سخت‌افزار و ... چه دیدگاهی داشته‌اند، کماکان این وب‌سایت می‌تواند برای‌تان مفید واقع گردد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon