دوره آموزش جامع C#

دوره آموزش جامع C#

در این دوره قراره 0 تا 100 زبان قدرتمند و کاربردی  C# رو با هم یاد بگیریم

سی شارپ یا همان C# جزو ۴۴ مورد از زبان برنامه نویسی دات نت می باشد. به وسیله این نوشتار، برنامه های مهم را توسعه و گسترش می دهند. این زبان هم مانند دیگر نوشتار های برنامه نویسی، از شاهکارهای شرکت بزرگ مایکروسافت است. در این وهله زمانی این نوشتار، توجه بسیار زیادی را از آن خود کرده است. اگر اطلاعات زیادی در مورد سی شارپ یا دلایل و روش های آموزش آن ندارید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی مدرن و شی گرا است که به‌ عنوان یکی از بهترین و اصلی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا شناخته می‌شود. این زبان از خانواده زبان C است و به همین علت نیز سینتکس آن شباهت زیادی به سینتکس زبان C و C++ , Java دارد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا یادگیری آن برای افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند ساده‌تر باشد.

دوره سی شارپ #C یکی از دوره‌های کاملا کاربردی و عملی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به این زبان برنامه‌نویسی مسلط شوید. دوره سی شارپ دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که باعث می‌شود تا به‌عنوان یکی از بهترین دوره‌ها در این زمینه شناخته شود.

اگر بخواهیم از کاربردهای این برنامه سخن بگوییم، ساعت ها زمان خواهد برد. بنابراین ما چند مورد از مهم ترین کاربردهای این نوشتار را گرد هم آورده ایم تا شما خواننده گرامی با این برنامه بیش تر آشنا شوید.
- برنامه‌نویسی برای ویندوز
- برنامه‌نویسی برای اندروید و iOS
- طراحی سایت
- برنامه نویسی برای مک

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon