Information Is Beautiful: وب‌سایتی جهت نمایش داده‌های مختلف به صورت اینفوگرافی

Information Is Beautiful: وب‌سایتی جهت نمایش داده‌های مختلف به صورت اینفوگرافی

Information Is Beautiful وب‌سایتی است که با هدف ارائهٔ اطلاعات شفاف در اختیار کاربران بر اساس دیتای واقعی آغاز به کار کرده‌ است که طبق ادعای این سایت، داده‌های استفاده شده دائماً به‌روزرسانی می‌شوند تا اصالت نمودارها زیر سؤال نرود.

شاید یک میلیون خط کد در ذهن بسیاری از کسانی که تازه وارد دنیای برنامه‌نویسی شده‌اند خیلی زیاد به نظر برسد اما سؤال اینجا است که واقعاً پروژه‌هایی مثل ویندوز، کِرنِل لینوکس، فیسبوک و حتی گوگل از چند خط کد تشکیل شده‌اند؟ 

در مقاله‌ای تحت عنوان آیا می دانید مجموعه سورس کد شرکت گوگل چقدر است؟ به این مسئله پرداختیم که مجموعه نرم‌افزارهای شرگت گوگل،‌ از موتور جستجو گرفته تا یوتیوب و حتی سیستم‌عامل اندروید، از چند خط کد تشکیل شده‌اند اما در لینکی که در ادامه معرفی کنیم، یک اینفوگرافی مشاهده خواهید کرد که سورس‌کد نرم‌افزارهای مختلف در آن با یکدیگر مقایسه شده است.

Codebases یک اینفوگرافی از سایت فوق‌الذکر است که در آن سورس‌کد نرم‌افزارهای مختلف از فتوشاپ نسخهٔ ۱ گرفته تا نرم‌افزارهای به کار گرفته شده در بوئینگ 747 مقایسه شده است که در آن جایگاه برتر به مجموعه نرم‌افزارهای کمپانی گوگل اختصاص یافته است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon