سید محسن حسنی مقدم

گفتگو با سید محسن حسنی مقدم

سیستم ادمینیستریتور شرکت eBay

فروردین 1396 بدون دسته بندی
00:00:00 00:00:00 playerbar-podcast-background podcast-playbar-timeline-background
00:00:00 00:00:00
فروردین 1396 بدون دسته بندی
امتیاز این اپیزود
2027 score-svg-img

معرفی اپیزود

سید محسن حسنی مقدم، در مرداد سال 1365 در شهرستان محمودآباد مازندران به دنیا آمد؛ دوران تحصیل در مقاطع دبستان و راهنمایی را در روستای علوی‌کلای‌میر از توابع شهرستان محمودآباد گذراند و با بورسیه دولتی وارد دبیرستان نمونه آیت‌الله آملی شهرستان آمل شد. در ادامه، وارد مقطع کاردانی رشتهٔ ICT شده و پس از طی این مقطع به‌دلیل عدم وجود دورهٔ کارشناسی این رشته در آن زمان و همچنین نداشتن زمان کافی به‌دلیل خدمت سربازی، به ناچار تغییر رشته داده و در رشتهٔ کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به ادامه تحصیل پرداخت. وی از دورهٔ دبیرستان و علی‌الخصوص کاردانی، متوجه علاقهٔ شدید به مباحث شبکه‌های کامپیوتری و اینترنتی در خود شد؛ لذا با بال‌‌و‌پر دادن به این انگیزه و ادامهٔ آن در رشته کارشناسی و همچنین شرکت در کلاس‌های آموزشی مختلف، توانست تا مباحث پیرامون این حوزه را فرا گیرد به‌طوری‌که در حال حاضر، در شرکت بین‌المللی eBay مشغول به کار است. برای آشنایی بیشتر با وی، در ادامه با سکان آکادمی همراه باشید.

محسن پس از طی دوران سربازی، وارد بازار کار شد و به‌عنوان پشتیبان فنی در شرکت‌های اینترنتی مختلف (PAP) مشغول به کار شد و با توجه به تجربیات به‌دست آورده، توانست در شرکت‌های بزرگی همچون شاتل، آسیاتک و مبین‌نت و در نهایت مگفا مشغول به کار شود.

پس از گذشت ۱ سال، به کشور چین مهاجرت کرده و در شرکت محلی Wuhan Berock Network به‌عنوان مهندس نرم‌افزار جهت انجام امور هلپ‌دسک آغاز به کار کرد. پس از گذشت تقریبا ۱۸ ماه از کار در شهر ووهان چین، در ماه فوریه سال 2016 جذب موقعیت شغلی O365 Consultant در شرکت مایکروسافت شد و پس از گذشت 9 ماه موفق شد با گرفتن ترفیع شغلی، به‌عنوان Intune SME در پروژهٔ مدیریت دیوایس‌های تحت شبکه سازمانی به کار خود ادامه داد.

در نهایت، در ماه ژانویهٔ 2017 نیز به استخدام شرکت eBay به عنوان سیستم ادمینیستریتور در آمده که در حال انجام پروژه‌های عملی با وسعت زیاد روی تمامی سرورهای شرکت eBay می‌باشد و به‌عنوان بازوی اجرایی پروژهٔ از رده خارج کردن سیستم‌هایی که پشتیبانی آن‌ها متوقف شده است، در حال کار است.

امتیاز این اپیزود
2027 score-svg-img

چه طوری می تونم لینک این مصاحبه رو برای دانلود کپی کنم چون من تیکه تیکه گوش می دم و هر بار مجبورم دو باره از اول دانلود کنم ؟ و با گوشی هم می خوام دانلود کنم باتشکر

سلام این پادکست بی نظیره ممنون

با سلام ، لطفا اسم سایت های که معرفی کرد آقای محسنی مقدم و نام کتاب لطفا بهم بگید ممنون میشم

پادکست خیلی خوبی بود. آقای حسنی مقدم توصیه های خلی مفیدی کردند به خصوص اینکه هیچوقت از اهدافمون دست برنداریم و با تمام توان ادامه بدیم و گام به گام سختیهای راه را زیر پا بذاریم. الان به این جملات خیلی نیاز داشتم ممنون ان شالله هر چه زودتر حال آقا بهزاد عزیز هم رو به راه بشه به لطف خدا

خسته نباشید پادکست جالبی بود ، آقای مرادی خدا بد نده ؟؟!! امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل برقرار بشه .

درود-میخواستم از اقای حسنی مقدم بپرسم در زمینه کار با شرکت های خدمات اینترنتی سابقه کار مهم هست حتی برای پشتیبانی تلفنی اینترنت نیز سابقه کار حداقل دو سال رو میخوان برای کسی که تازه شروع کرده و البته چند دوره مرتبط رو گذرونده ولی سابقه کار نداره هم راه حلی اگر میدونید اعلام کنید با تشکر

درود - میخواستم بدونم نرم افزار دیتابیس شرکت ebay چه نرم افزاری هستش و خواهشآ کمی هم از شرایط محیط کاری خود بگویید . با تشکر

سلام و عرض ادب... لطفا از ایشون بپرسین اگه مشکلی در رابطه با گفتن حقوقشون نداشته باشن اون رو بگن... به نظر شما که در حوزه ای تی کار میکنید آیا برنامه نویسی و مشاغل مرتبط مانند شبکه و ... اشباع نشده است؟و آیا نمی شود؟! و در نهایت شرایط زندگی در چین چطوره ... و در کدوم شهرش هستید؟!

سلام محسن جان، امیدوارم که حالت خوب باشه. خیلی خوشحالم که میخوام مصاحبه یکی از بهترین دوستام رو توی این پادکست گوش کنم. امیدوارم که من و دیگر دوستان علاقمند بتونیم از تجربیاتت استفاده کنیم. موفق باشی.

دقیقا از چه سنی وارد حوزه ی کامپیوتر شدن؟لطفا اسم چندتا از کتاب ها و سایت های خوبی که توی این راه مطالعه کردن رو هم بگن

online-support-icon