چرا همه باید برنامه نویسی را یاد بگیرند؟

چرا همه باید برنامه نویسی را یاد بگیرند؟

پول و شهرت دو تا از مهم ترین خواسته های انسان و دوتا از بهترین دست آورد های انسان های موفق است , به طوری که ما هر رو از خواب بلند میشیم و به محل کارمون میریم تا بتونیم  پوله بیشتری در بیاریم . حالا توی این مقاله میخام راجب این صحبت کنم که چرا برای موفق شدن باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم و همچنین نقل قول هایی از افراد مشهوری همچون استیو جابز را برسی میکنیم پس تا انتهای این مقاله باهم همراه باشید. 

کمک به حل مسائل دنیای واقعی

تمام مردم باید برنامه نویسی رو یاد بگیرند , چون برنامه نویسی به ما یاد میدهد چطور فکر کنیم .

استیو جابز

 طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان در سال های اخیر  افرادی که برنامه نویسی میکنند  به مراتب نسبت به افراد دیگه در حل مسائل بهتر عمل میکنند . از این موضوع میتوان نتیجه گرفت که برنامه نویسی یک جور ورزش برای مغز است , که به مغز ما کمک میکند تا در مواجه با مشکلات راه های های مناسبی پیدا کنیم. 

برنامه نویسی در همه جا کاربرد دارد !

  برنامه نویسی در ابتدا برای شما نمایش عبارت "hello world"  است , اما هرچه بیشتر در عمق این دانش دستو پا بزنید به چیز های شگفت انگیزی میرسید که شما را در کار و تخصص خودتان هرچه که باشد ( از فروش محصولات به صورت اینترنتی گرفته تا کشاورزی که نامرتبط ترین حوزه به برنامه نویسی به نظر میرسید ) هزاران قدم جلو میندازد . برای مثال در حوزه کشاوزی : 
 علم آمار در علوم کشاورزي به صورت يک جزء تفکيک‌ناپذير درآمده و جايگاه بسيار مهمي پيدا کرده است. به علت حجم زياد داده‌ها محاسبه دقیق آمار ها توسط انسان سخت و طاقت فراسا و در مواردی غیر ممکن است ! این جاست که برنامه نویسی خود را نمایان میسازد و با حل مسائل پیچیده به صورت کاملا دقیق و با سرعت باور نکردنی کار را برای ما خیلی آسان میکند . 

 

 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon