سکان پلاس چیست؟

سکان پلاس چیست؟

دوستان عزیز سلام .

به سایت سکان آکادمی خوش اومدید. اینکه این جا هستید و دارید این نوشته رو می خونید، می تونه نشون دهنده ی این باشه که با سایت ما و خدماتش مثل:

 آشنایی دارید.

 اما یکی دیگه از خدمات سایت سکان آکادمی، سکان پلاس هست که مخصوص شما و نوشته های شما طراحی شده و تصمیم داریم توی این نوشته، شما رو با آورده های مادی و معنوی اون بیشتر آشنا کنیم. 

سکان پلاس چیست؟

 سکان پلاس جایی هست که می تونید به راحتی و بدون طی کردن هیچ فرایند دست و پاگیری، دانش، تخصص و تجربه ی شخصی‌تون ‌رو بنویسید و به اسم خودتون با بقیه به اشتراک بذارید. برای این کار کافیه رو دکمه ی نوشتن بالای صفحه کلیک کنید تا ویرایشگر سکان پلاس براتون باز بشه و نوشتن رو شروع کنید. پیشنهاد ما اینه که این نوشته به حوزه های فناوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر، برنامه نویسی، طراحی (UI/UX) یا کسب و کار مرتبط باشه.

تایید ویژه ی سکان آکادمی چیست؟

نوشته شما پس از انتشار، توسط تیم تحریریه و فنی سکان آکادمی بررسی میشه و اگر از نظر صحت نوشتاری و بارعلمی، مورد تایید قرار بگیره، تاییدیه ویژه سکان آکادمی رو میگیره. این تاییدیه ی ویژه دوتا آورده برای شما داره:

  • اول اینکه از این طریق، در سایت سکان آکادمی اعتبار کسب می‌کنید که این اعتبار در پنل کاربری شما قابل مشاهده است و هر زمان که خواستید می تونید اون رو به صورت وجه نقد از سکان آکادمی دریافت کنید.
  • دوم اینکه نوشته ی شما می تونه برای توجه بیشتر، مدتی به عنوان نوشته ی برتر در بالای صفحه‌ي سکان پلاس (هدر صفحه) قرار بگیره و بنابراین هم خودتون هم نوشته تون بیشتر دیده بشین.

 فقط یادتون باشه نوشته ای تایید ویژه رو می گیره که مختص سکان پلاس باشه و توی پلتفرم های دیگه منتشر نشده باشه!

بنابراین اگر:

  • اهل نوشتنی،
  • دوست داری دانش و اطلاعاتت رو با بقیه به اشتراک بذاری،
  • خودت رو به بقیه بشناسونی (پرسونال برندینگ)،
  • و از این راه کسب درآمد کنی

سکان پلاس گزینه ی خیلی خوبی می تونه برات باشه. فقط کافیه نوشتن رو شروع کنی!

 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon