ثروت سازی چیزی که به ما یاد ندادند با مدل OBD

ثروت سازی چیزی که به ما یاد ندادند با مدل OBD

سعی کردم مدل و روش های درآمدی OBD که بدست آوردم را برای شما به اشتراک بگذارم که راهکارهای درآمدی افزایش ثروت و دارایی فردی و مستقل است که اگر در هر صورت دچار مشکل در شغل اول خود شدید یا از کار بیرون آمدید یا بیکار شدید نگران ثروت سازی نباشید و مسیر جایگزین داشته باشید و شایدم منجر به شروع کسب و کار خودتون شود و خود شما در چرخه اشتغال آفرینی قرار بگیرید و به جامعه خدمت رسانی کنید.

مدل OBD سهیل رستمی

 

نگرش مازاد ذهن

برای داشتن ثروت نیازی نیست ثروت داشته باشید فقط کافیه راهکارهای مالی را بدونید و در عصر تکنولوژی نگرش سنتی سیستمی شغلی را فراموش کنید و به دنبال جذب ثروت از دانش اقتصاد باشید و فرصت های زیادی که در دنیا در حال شکل گیری است که به هیچ وجه ممکن در رسانه ها گفته نخواهد شد را پیگیری کنید.

قطعا کسی به شما یاد نخواهد داد که بیا فلان کار را کن اینقدر ثروت بدست می آوری. چرا که آنچه رفتارشناسی جامعه به ما یاد داده دلیل بر اقدام این است که اول خودمون را ببینیم بعد اگر چیزی ماند به دیگران بدهیم، در صورتی که در احادیث مختلف ذکر شده هر آنچه برای خود می پسندیم برای دیگران نیز بپسندیم.

مدیریت زمان

مدیریت زمان مهترین قسمت برای داشتن ثروت است مهم نیست که چه دانشی دارید مهم است که بدانید که چه مسیری ما را به ثروت می رساند، از راه درست و علمی می توانید به ثروت برسید فقط باید EQ هوش هیجانی و مالی خودتون را تقویت کنید.

هر کاری که هیچ ارزش افزوده دانشی برای شما ندارد را باید حذف کنید و زمان خودتون جایگزین مسیر ارزشمند کنید.

ثروت و شانس

ثروت پدیده ای است برای استفاده کردن از فرصت های خلق شده موجود در فضای جهانی و داخلی.

شانس یعنی آمادگی ما برای دریافت فرصت هاست، دلیل اینکه بیان می کنید شانس نداشتیم این است که شما هنوز آماده دریافت فرصت نشدی، یا گفته می شود اگر ما شانس داشتیم فلان میشد. من به شما می گویم شما دانش نداشتید نه شانس.

مطالعات هدفمند

مطالعه سطحی خود را پایان دهید، کتاب های رمان یا روزنامه و مجلات هیچ خروجی برای شما ندارند مگر بخواهید از آن در جهت ایده هنری یا شغلی استفاده کنید و دانش خود را افزایش دهید، دانش اقتصاد شما را بالاتر خواهد برد. اقتصاد به معنی خرد و کلان است، اینکه شما پروفسور و دانشمند خاک بشید زیاد برای مردم و و مدیریت جهان سومی معنایی ندارد، ولی برای مردم جهان اول بسیار مهم است چرا که خاک می تواند برای مسائل کشاورزی و پرورشی بسیار حائز اهمیت باشد و هزینه های تولید را کمتر کند و کیفیت محصولات را بالاتر ببرد،،،، در واقع باید بدانید در چه منطقه ژئوپلیتیک جغرافیایی قرار دارید و کشورهای همسایه شما در چه وضعیتی ذهنی و نگرشی قراردارند و شما به دانش صادراتی و وارداتی نیاز دارید و مسئله فرهنگ و سطوح نگرش جامعه بسیار در ثروت سازی شما موثر است، چه استارتاپی یا کسب و کاری مناسب است و نیازهای جامعه چه چیزهایی را پوشش می دهد.

دانش اقتصاد – دانش بازاریابی – دانش توزیع و فروش – دانش صادرات و واردات – دانش جامع و فرهنگ شناسی و دانش قوانین و مقررات خیلی مهم هستند.

 

 

مدل OBD

در روش اول می توانید با استفاده از بازارهای مالی بورس و رمز ارز و فارکس با تصمیم شخصی خود و پذیرش ریسک و استفاده از پول های مازاد با مدیریت و دانش به ثروت مورد قبولی دست پیدا کنید و باید قوانین و متد ها را با استفاده از روش های توسعه فردی ( منابع مطالعات معتبر) به دست بیاورد و اقدام کنید، هر بازار یک ویژگی های روشن و یک ویژگی های پنهان دارد که باید بدانید و درک کنید.

روش دوم ورود به دنیای دورکاری و فریلنسری است که می توانید با استفاده از سایت ها ایرانی و خارجی درآمد دلاری و ریالی داشته باشید و مدیریت زمان نیز مهم است، داشتن دانش تخصصی یا عمومی و مسیر های دریافت درآمد دلاری مهم است.

روش سوم ایجاد یک کسب و کار خانگی یا شغل دوم است هر چیزی که شما به آن علاقمند هستید را ایجاد کنید در هر زمینه وارداتی یا مشارکتی از عمده فروش به خرده فروش یا خدماتی باشد یا تبلیغی یا از تولید کننده بگیرید و مجری فروش شوید و .... غیره، بخواهید کار کنید کلی مباحث دیگر و ایده های دیگر وجود دارد.

روش چهارم اگر ماشین داشته باشید می توانید راننده تاکسی های اینترنتی باشید چون دسترسی آسان به مسافر دارد، البته باید هزینه ها و درآمد ها را کنترل کنید، ساعت پر مسافر را نیز در نظر بگیرید، مدت زمان فعالیت 2 الی 4 ساعت کار در نظر بگیرید، یا یک مسیر خاصی را طی کنید که استهلاک ماشین کمتر شود، تا جایی که می توانید با مردم درباره امور مختلف صحبت کنید تا به توسعه فردی شما کمک کند و در حین فعالیت رادیو اقتصاد یا کتاب های صوتی را دنبال کنید.

روش پنجم بازاریابی و توزیع و تبلیغ که می توانید با شرکت های مختلف کار کنید و محصولات آنها را به صورت فروش مویرگی یا بازاریابی شخصی با روش های مختلف انجام دهید که اگر همکاری تون با شرکت ها زیاد شود قطعا شما درآمد خوبی خواهید داشت و داشتن ارتباطات و شبکه های مجازی پر مخاطب نیز می تواند شما را در رسیدن به ثروت بسیار کمک کند، پرسونا برندینگ یا شخصیتی یکی از معتبر ترین روش های درآمدی است که می توانید از شبکه های مجازی شروع کنید.

روش ششم در صورتی که مازاد ثروت به دست آوردید می توانید در بازارهای وسایل نقلیه و مسکن و زمین و بازارهای پولی و سکه و طلا سرمایه گذاری کنید، هر کجا نگرش جامعه روی یک بحث داغ شد می توانید روی آن کالا یا خدمات یا بازارهای پولی سرمایه گذاری کنید.

نکات خیلی مهم

نکته اول : داشتن یک مسیر مستقیم و مداوم خیلی مهم است.

نکته دوم : راه و بار کج به منزل نمی رسد، نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

برای مطالعه روش های توسعه فردی اینجا کلیک کنید.

   

موفق باشید، سهیل رستمی

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس