افزایش فروش در اینستاگرام با درگاه پرداخت اینترنتی

افزایش فروش در اینستاگرام با درگاه پرداخت اینترنتی

در زمانی که هستیم، اکثرا افراد در تلاش هستند تا با راه اندازی پیج ایسنتاگرام و افزایش فالوور به کسب درامد برسن و فروش بیشتری داشته باشند. حقیقتا کاری سختی هستش و نیاز به پشتکار و مداومت در کار رو می طلبه و از همه مهم‌تر محتوا خاص و جذابی باید تولید بشه.

خیلی از کسب‌وکارها این سختی ها رو به جون خرید و موفق شدن صفحه‌اینستاگرامی خوبی برای خودشون ایجاد کنند و به فروش محصولات و خدمات خودشون رسیدن و بخاطر زحمتی که کشیدن تبریک میگم بهشون.


برای این دوستان پیشنهادی که دارم، استفاده از درگاه پرداخت بصورت لینک پرداخت است که بتونن اینستاگرام خودشون رو به درگاه شخصی متصل کنن و به جای ارسال شماره کارت، مشتری از درگاه پرداخت برای پرداخت هزینه استفاده کنه.

مزیت این کار چی هستش اصلا چرا دارم پیشنهاد میدم؟
یکی از فاکتورهای مهم شکست در پرداخت هستش که باعث میشه مشتری تصمیمش عوض بشه و خرید منصرف بشه. تو اینستاگرام، شماره کارت برای مشتری ارسال میشه، مشتری باید از اینترنت بانک استفاده کنه یا از اپ های مربوطه و بدتر از همه به عابر بانک مراجعه کنه تا پرداخت شما رو انجام بده و در حین این کار که سختی هم برای مشتری داره، ممکنه منصرف بشه یا کالایی دیگه ای رو پسند کنه، از بین بردن همین وقفه میتونه فروش شما رو بیشتر کنه. یعنی بجای کارت به کارت از لینک پرداخت شما استفاده کنه.

مزیت دیگه ای که استفاده از درگاه برای شما داره، مدیریت بهتر تراکنش و فروش محصولات شما هستش.. وقتی از درگاه استفاده می‌کنید، همه تراکنش ها با اطلاعات کافی در مورد محصول، نام خریدار و ... که در نظر گرفتید ثبت میشه و این‌طوری متوجه میشید که چقدر فروش داشتید و کدوم محصولتون فروش بیشتری داشته و در نتیجه گام بعدی رو بهتر برمیدارید.

مزیت دیگه ای که میتونه داشته باشه امنیت بیشتر و ارسال نکردن شماره کارت به افراد محتلف هستش.

برای این که لینک پرداخت داشته باشید و از طریق اون هزینه خدمات خودتون رو داشته باشید، میتونید از شرکت‌های مختلف که درگاه واسط میدن استفاده کنید. مثلا زرین پال، سیزپی، ایدی پی و.... ولی طبیعتا من میگم از لینک پرداخت رایان پی استفاده کنید (-:

اگر کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام دارید و میخواید از روش های نوین پرداخت هم استفاده کنید، پیشنهاد میکنم به آدرس زیر مراجعه کنید و درخواست درگاه رو بدید.. ثبت‌نام و دریافت درگاه رایگان و امتحان کردنش ضرری براتون نداره.

درگاه پرداخت برای اینستاگرام

هر سؤالی هم داشتید بپرسید که صمیمانه پاسخ گو هستیم.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس