برای شروع برنامه نویسی زبان C بهتره یا php (مبتدی)؟

برای شروع برنامه نویسی زبان C بهتره یا php؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

قبلا نظرم را در این تاپیک به اشتراک گذاشته‌ام: 

https://goo.gl/nwscSt

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

یک روز در reddit خواندم که یک نفر پرسیده بود: "آیا والیبال بهتر است یا کیوکوشین؟" حتما سوال کننده از این بابت که هر دو ورزش اند سعی کرده آن ها را در یک دسته بندی قرار داده و نتیجتا سوال بی ربطی بپرسد.

حالا اگر از یک خوره ی C بپرسیم که "C برای شروع برنامه نویسی بهتر است یا PHP؟" احتمالا به خاطر نیش خندی که تحویل میگیریم پشت دستمان را داغ می کنیم که سوال های این تیپی را دیگر نپرسیم و اگر از یک توسعه دهنده پی اچ پیِ صِرف بپرسیم انتظار جواب خاصی را نخواهیم داشت. پس تنها چیزی که تا الان متوجه شدیم این است که این سوال را از یک برنامه نویس C نپرسیم.

پس چه کار کنیم؟ اگر دنبال جواب درستی باشیم باید یک سوال را از چند نفر بپرسیم و جواب هایی که قبلا به این سوال شده را بخوانیم و یک مقایسه انجام دهیم. دیدید که چه راحت رسیدن به راه حل را به مسئولیت خودتان رها کردیم؟؟

و اما چند کلام به درد بخور، برنامه نویسی با کدنویسی شروع نمی شود. فهمیدن C کمک زیادی به درک اتفاقات پشت صحنه ی اجرای کد می کند و نفهمیدنش باعث می شود بعدها حتما به سراغش بروید. در هر صورت، هدف هر زبان و تکنولوژی که باشد، متأسفانه میان بر نداریم.

online-support-icon