آیا راه حلی یا سایت یا سرویسی می شناسید بشه ردپای خودمون را فقط با استفاده از ایمیل یا ....در فضای مجازی مثل شبکه اجتماعی یا ..... پاک کنیم ؟

سلام ایا آیا راه حلی یا سایت یا سرویسی می شناسید بشه ردپای خودمون را فقط با استفاده از ایمیل یا ....در فضای مجازی مثل شبکه اجتماعی یا ..... پاک کنیم ؟ نکته ی را ذکر کنم من فقط به نام ایمیلم را میدونم چیه ولی نمیتونم به هیچ وجه وارد ایمیلم بشم رمزم را فراموش کردم میخوام تمام اطلاعاتی که با استفاده از این ایمیل در شبکه های اجتماعی یا حتی سایت های مختلف ثبت نام کردم عضویتم و ردپاهایی که با استفاده از این ایمیل ثبت شده پاک بشه همچنین تمام پستهایی که با استفاده از این ایمیل انجام شده است ممنون میشم راهنمایی ام کنید 

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام ، وقت بخیر

بنظر چیزی که شما دنبالش هستنید وجود نداشته و نخواهد داشت! چرا که یک نوع دسترسی غیر مجاز محسوب میشه.

اگر همچین سرویس وجود داشته باشه (به فرض) بنده با دونستن ایملی هر شخص میتونم تمامی اطلاعات این شخص رو از بین ببرم که اصلا عقلانی نیست.

سرویس هایی که همچین خدماتی ارائه میدهند حداقل نیازمندی برای این کار دسترسی کامل به حساب کاربری شما است که مثل اینکه شما دسترسی ندارید و در کل این کار امکان پذیر نخواهد بود.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

پیشنهاد میکنم این خبر رو مطالعه کنید:

https://sokanacademy.com/blog/2083/سرویسی-که-هرگونه-ردپایی-از-شما-را-در-فضای-اینترنت-پاک-می‌کند

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

دوست عزیز

سلام

پیشنهاد می‌کنم این مقاله از cnet رو حتماً مطالعه کنید، تا حدی پاسخ شماست:

https://kutt.it/cnet-6-w-t-delete

و اگر قرار باشه خلاصه‌اش رو بیان کنم باید اول از همه بگم که در ابتدای این مقاله تاکید کرده که حذف شما (یا به قول شما ردپا شما) از اینترنت به طور کامل ممکن نیست، منتها ما قراره حداقل اطلاعات رو به دیگران و سواستفاده کنندگان احتمالی از اطلاعاتمون بدیم و از اینترنت برای همیشه خداحافظی کنیم. شش راه حل داره که الزاماً برای کشور ایران قابل اجرا نیست، مثلا نوشتن نامه به اوپراتور برای نفرستادن اسپم در این مملکت چیزی در حد شوخی است و از اون طرف هم نوشتن نامه حقوقی برای گوگل (بخشی از راه حل‌های مقاله) اما خوب شاید برای کسی مقدور باشه.

به طور خلاصه اینه که شما خیلی ساده اکانت شبکه‌های اجتماعی که عضو هستید رو حذف کنید، اگر قابل حذف نیست، اطلاعات رو تغییر بدید تا پشیزی نیارزد.

بعدی استفاده از امکانات سایت‌هایی مثل https://kutt.it/del-me هست که البته خدمات پولی دارند و با سالی 129 دلار امکان حذف ردپای شما از برخی سایت‌های اسپمر و کارگزارهای جمع آوری اطلاعات مردم پاک می‌کنه.

تماس با سایتهایی است که اطالاعات شما رو دارند هست و درخواست حذف آن اطلاعات. حذف اطلاعات جستجو و در نهایت حذف ایمیل می‌تونه راه حل‌های مختلفی باشه.

همین طور که می‌بینید کار زمان بر و سختی است، ممکنه هیچ وقت هم به هدفمون نرسیم.

موفق باشید

online-support-icon