شروع برنامه نویسی هوش مصنوعی و زبان ماشینی با پایتون

سلام دوستان من 3 سال جاوا و اندروید کار کردم و میخوام یه زبان جدیدو شروع کنم اما مهم تر از زبان جدید آینده اونه که مهمه چون وقت طلاس میخوام که زبان ماشینی و هوش مصنوعیرو با پایتون شروع کنم خواستم نظرتون بپرسم و راهنماییم کنید؟ کلا راجب روند آینده برنامه نویسی راهنماییم کنید اصلا بهترین زبان هوش مصنوعی در آینده چیه ممنون از حوصله ای که بخرج میدید.
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
با سلام بهترین زبان را نمی شه به یک زبان برنامه نویسی برچسب زد، هرکدام معایب و مزایایی خودش را دارد، برای زمینه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی داخل محیط آکادمی قطعا پایتون است، اما اگر بخواهید داخل دنیای واقعی هوش مصنوعی را به عنوان یک سیستم تجاری ارائه کنید قطعا سی پلاس پلاس. تنسور فلو گوگل هم نگاه بیاندازید کر اصلی اش که مسئله زمانی مهم است، سی پلاس پلاس است. در کل به نظر بنده سی پلاس پلاس برای کارهای واقعی بدون محدودیت بودجه و پایتون برای کارهای آموزشی بعد یک نکته داخل هوش مصنوعی نباید زیاد درگیر سینتکس برنامه نویسی بشی کسی که می خواد هوش مصنوعی کار کنه، باید بیشتر روی الگوریتم ها و ریاضیات و پژوهش علمی وقت بگذارد، که قاعدتا باید مقالات ژورنال ها را دنبال کنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام! باید بدونی که برای ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی مهارت های الگوریتمی و ساختار داده و درک عمیق از مبانی ریاضیاتی مورد نیاز از مهارت های کدنویسی مهمتره! نه اینکه اهمیت نداره بلکه در درجه دوم بهش توجه میشه. باید با انواع ساختار داده و الگوریتم های مرتبط با هر ساختار داده سر و کله بزنید ودانش ریاضیاتی مورد نیاز ( گراف و .... ) رو در کد implement کنید. خب حالا این وسط به یک زبان با کامیونیتی فعال و پویا احتیاج دارید. شاید گاهی بهترین و محبوب ترین یکی نباشه اما محبوبیت بی دلیل نیست. پایتون و Tensorflow. در مورد Tensorflow زیاد نمیدونم. بنظر من با پایتون راحت تر میتونید به جای اینکه به سینتکس و کد و مهارت های third-party و ترفندهای کدنویسی اهمیت بدید تمرکزتون رو بر روی الگوریتم و نظریه ها و ... یعنی اصل قضیه بگذارید. من خیلی در مورد هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ نمی دونم و این خلاصه ای از ده بیست مقاله ای که راجع به این موضوع خوندم. https://goo.gl/VWGfCs پروژه فیس بوکه به شخصه برای خودم جالب بود لبنک برای پروژه های برتر اپن سورس (هر چند وقت یکبار اپدیت میشه): medium.mybridge.co اینم یک دوره برای مبتدی هاست: http://bit.ly/2Ht3sOr
online-support-icon