سوال در مورد رتبه الکسا و مقایسه 2 سایت !

من واقعا یه چیزی رو درک نمیکنم چجوری وب سایت سکان اکادمی که اینقدر مقاله های خوبی داره و خیلی هم فعال هست و مطالب عموما اختصاصی تولید میکنه و .... باید رتبش بالای 1000 باشه !!! شما حداقل دیگه باید بیاین زیر 1000 اما وبسایت 7learn یا خیلی وب سایت های دیگه که از شما کم کار تر هست و محتویات بی کیفیتی رو هم تولید میکنه رتبش میشه زیر 1000 ! میشه ایا !؟؟!؟ میشه یه توضیح بدین این چجوری ممکنه !؟!؟!؟؟!
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
نکته‌ی اول و مهم اینه‌که الکسا، با آنکه معتبر است ولی از الگوریتم خاص و منابع خاص خود جهت اعتبارسنجی وب‌سایت‌ها استفاده میکند. لذا، ملاک قطعی نیست. نکته‌ی بعدی آنکه این شعار و عمل گوگل است که "محتوا، پادشاه است" اما سایر رقبا، به اندازه‌ی گوگل، درکی از محتوا ندارند. لذا کیفیت و سایر ملاک‌های محتوایی که به‌درستی سکان‌آکادمی دنبال میکند، اقبال ویژه‌ای برای الکسا ایجاد نمیکند. و حال آنکه سایت‌های مشابه، با تکنیک‌های خاصی اقدام به جلب نظر الکسا و سایر سرویس‌های مشابه میکند. در پایان، باید در نظر داشت، ما با کراوول طرف هستیم و نه باید هیئت ژوری دقیق.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
یک فاکتور خیلی قوی از نظر الکسا برای ریت سایت، آمار بازدید هست شما می تونید در گوگل جستجو کنید و بسته های بهبور رتبه الکسا رو با قیمت خیلی پایین بخرید اما این نوع رتبه بندی الکسا دو تا ایراد اساسی داره: 1. فاکتور time on site که از نظر گوگل فوق العاده مهم هست، ولی از نظر الکسا اونقدری که تعداد بازدید اهمیت داره، مدت زمان کاربران در سایت اهمیت نداره 2. در الکسا اصلا نوع محتوا ارزیابی نمیشه، 1000 صفحه کپی شده هم بزارید و چند وقت از این بسته های آمار بازدید بخرید در السکا رتبه سایت خوب میشه ولی در گوگل به احتمال زیاد سایتتون پنالتی میشه
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش

سلام.اول اینکه وبسایت سون لرن تبلیغات زیادی انجام میده ولی سکان برای وبسایت خودش تبلیغات نمی کنه.دوم اینکه معیار الکسا میزان تعداد بازدید یا ایپی هایی هست که روزانه به وبسایت وارد میشن و همونطور که دوستان گفتن به میزان باقی موندن در سایت و ... ربطی نداره. و اینکه سایت های متعددی هستند که روش های تقلب رتبه ی الکسای شمارو در ازای دریافت مبلقی کم میکنند.

online-support-icon