معرفی فیلم آموزشی ساخت کامل وب سایت با زبان پی اچ پی

سلام میخاستم بدونم فیلم آموزشی سراغ دارید که زبون انگلیسی باشه و از اول ساخت یه وب سایت با php درس بده؟ مخصوصا بخش سیستم مدیریت محتواشو ...فقط تورو خدا از این هندیا و پاکستانیا نباشن چون حتی اگه خوبم درس بدن بازم آدم به خاطر لهجه خیلی بد انگلیسیشون حالیش نمیشه چی میگن  رفتم سایت udemy یه سری آموزش رایگان گذاشته ولی ...(هندی و پاکستانی ...اصلا افتضاح ...)با تشکر فراوان

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 7 سال پیش

سلام

به سایت زیر سری بزنید

رایگان هست

thenewboston.com

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 7 سال پیش

سلام 

میتونید به لینک زیر مراجعه کنید در یک لیست موضوعات رو مشخص کرده و روی هر کدام کلیک کنید فیلم مربوطه رو میتونید ببینید:

/http://www.killerphp.com/php-videos

یا به لینک زیر مراجعه کنید چون سایت لیندا جزء منابع خوب به حساب میاد:

https://www.lynda.com/PHP-training-tutorials/282-0.html

اگر آموزش فارسی میخواید میتونید به این  لینک ها مراجعه کنید:

/https://www.sourcebaran.com

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 3 سال پیش

فیلم آموزشی؛ حالت رسانه ای دارد که علاوه بر آموزش، می توان با تکنیک های فنی و خلاق توجه مخاطب را نیز به آن جلب کرد. برای ساخت فیلم آموزشی، باید تدبیری جدا از ساخت فیلم های داستانی و مستند و… اندیشید؛ زیرا تهیه فیلمنامه برای ساخت ویدیو آموزشی بسیار متفاوت است. درست است که برای ساخت یک کلیپ آموزشی، کتاب می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، ولی این نکته را باید در نظر داشت که کتاب، نمی تواند مبنای ساخت یک فیلم آموزشی باشد و ما برای ساخت آن باید از مفاهیم کتاب استفاده کنیم.

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 3 سال پیش

فیلم های آموزشی بسته به مدلی که ساخته می شوند، هزینه های مختلفی دارد. فرضا حتی می توان یک فیلم آموزشی را با گوشی موبایل ضبط کرد و به وسیله نرم افزارهای مونتاژ تدوین هم کرد ولی مسلما فیلم های آموزشی که با دوربین های حرفه ای و تجهیزات نورپردازی و صدابرداری سینمایی ساخته می شود از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار هستند. برای اطلاعات بیشتر، کلیک کنید.

online-support-icon