بهترین راه کسب درآمد از طریق سایت به نظر شما چیست

سلام، من ی سایت دارم با رنک 25000 الکسا. کسی می دونه چجوری می تونم از سایتم درآمد کسب کنم؟ چه راه هایی وجود دارد؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
به نظر من بهترین راه فروش شارژ توی سایت خودتونه، خیلی سایت های فروش شارژ نمایندگی و ریسلر فروش شارژ هم می دن. حتما این روش رو امتحان کنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
این جور سایت ها کاری به رنک سایت ندارند؟ می شه چند نمونه نام ببرین. مرسی از شما
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
منم با فروش شارژ موافقم، حتما امتحان کنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
تبلیغات اینترنتی یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد از اینترنت هست و یکی از مهمترین عامل هایی که افراد برای اینکه در سایت شما تبلیغ کنند یا خیر مورد توجه قرار می دن متاسفانه رنک الکسا هست رنک الکسا ارتباط خیلی زیاد صرفا با تعداد بازدید داره که به همین دلیل به راحتی میشه با خرید بسته های بازدید اتوماتیک، اون رو بهبود داد اما به طور کلی میزان authority سایت شما هم مهم هست اینکه چه تعداد کابر به سایت میان، چقدرشون مجددا به سایت سر می زنن، کاربرا چقدر فعال هستن مثلا تعداد یوزرهای رجیستر شده، کامنت ها و... خیلی مهم هست در کنار این موارد تعداد صفحات سایت شما و به روزررسانی که آیا مرتب انجام میشه یا خیر و اینکه آیا سایت شما دارای یکحوزه تخصصی هست یا خیر مثلا اگر یک سایتی مثل سکان آکادمی که در حوزه برنامه نویسی تخصصی کار می کنه تبلیغات مربوط به این حوزه قرار بده قطعا فیدبک بهتری می گیره تا مثلاتبلیغات لوازم آرایش در مقابل اگر یک سایتی که مطالبش بیشتر مورد پسند خانم های جوان هست، تبلیغ لوازم آرایش بزاره به احتمال زیاد پاسخ مناسبتری خواهد گرفت اما تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، رپورتاژ و... می تونن راه های کسب درآمد از یک وب سایت دارای رنک و آمار بازدید خوب باشن
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
خب وبسایت، یک رسانه و تریبون محسوب میشه و از وجود یک رسانه به طرق مختلفی میشه استفاده کرد. اما مهمترین جنبه‌ی یک رسانه، تعداد و شخصیت مخاطبانش هست. هرچقدر وبسایت شما، مخاطبان بیشتر و فرهیخته‌تری داشته باشه، بیشتر دیده میشه و به طبع منافع بیشتری خواهد داشت. اگه یکم عملی‌تر به قضیه نگاه کنیم، به تبلیغات میرسیم. صنعت عظیمی که سرمایه‌های زیادی رو در گردش داره. روش‌های زیادی برای بهره‌گیری از تبلیغات وجود داره. تبلیغات متنی، تصویری، پاپ‌آپ ( که این مورد منسوخ و ملعون شد :) ) نمونه‌هایی از اونهاست. روش‌هایی نوین‌تری مانند سرویس های لینک‌کوتاه و همکاری در فروش هم وجود داره که اگه درست ازش استفاده بشه، میتونه مفید واقع بشه. ضمنا شما از این رسانه میتونید برای ارتقای سایر کسب و کارهای خودتون هم استفاده کنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
چند مدل مختلف رو میتونید استفاده کنید: فروشگاه آنلاین آزاد کاری یا Freelancing سایت مشاوره فروش محصولات دیجیتالیِ قابل دانلود هرکدوم از اینها تلاش و تخصص زیادی میخواد اما مواردی ست که میتونه به شما کمک کنه.
online-support-icon