کسب درآمد از برنامه نویسی

سلام.خسته نباشید.یه سوال مهمی که من رو خیلی درگیر خودش میکنه اینه که چجوری میشه از برنامه نویسی کسب درآمد کرد.و به عنوان مثال همین سایت سکان آکادمی چگونه درآمد کسب میکنه؟؟؟

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام،یک از روش های درامد سایت های تولید محتوا ،تبلیفات است مثل سایت دیجی اتو بعضی سایت ها یک سری سرویس را به شرط VIP(حق عضویت) بودن به کابراش میده مثل سایت دانلودی فیلم یا سایت دانلودی بازکردن پنجره های popup هنگام دیدن سایت که روش اعصاب خوردی برای کاربراست مثل سایت دانلودی سکان اکادمی هم اقای بهزاد مرادی باید جواب بدهند
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام دوست عزیز شما نباید برنامه نویسی و با کسب درآمد سایت‌ها مقایسه کنید. کسب درآمد سایت‌هایی مثل دیجیاتو و یا زومیت از راه برنامه نویسی نیست. اون سایت‌ها با استفاده از CMS ها یک سایتی و بالا می‌آرند و مطالبی در زمینه IT در اون منتشر می‌کنن. درآمدشون هم کاملا از طریق تبلیغات هست. حتی سایت سکان آکادمی هم اگر دقت کرده باشید تمام آموزش‌هاش رایگان هست و کسب درآمدی که داره، هم از طریق تبلیغات و هم از طریق طراحی و توسعه‌ی نرم افزار هست. نکته‌ای که است اینکه حتی اگر سکان آکادمی هم برای آموزش‌ها پولی دریافت کنه، باز هم کسب درآمد از طریق برنامه نویسی نیست!!! کسب درآمد از طریق آموزش هست. کسب درآمد از طریق برنامه نویسی هم از طریق استخدام شدن در شرکت‌هایی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می‌کنن ممکنه. و یا اینکه خود شخص یک استارت آپی و راه اندازی کنه و به کسب درآمد برسه. البته الان خیلی‌ها از طریق اپ نویسی برای اندروید به صورت تک نفری هم کسب درآمد می‌کنن. البته کاری که می‌کنن اصلا ارزش نداره. تقریبا 90 درصدشون برنامه‌هایی و می‌نویسن که حتی خودشون هم استفاده نمی‌کنن و بعد هم با فحش‌های رکیک مردم روبه رو میشن.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
آیدین جان سلام کاملا با نظرات آقایان استک پروگرمر و سینا دوشیری موافقم. در تکمیل صحبت های این دو عزیز فعال در سکان آکادمی، نظر خودم رو هم اعلام می کنم در ضمن این را هم بگم که من الان بخش کوچکی از سکان آکادمی شده ام و آدم های خیلی باحال تر من کار را در دست گرفته اند. ما مفهومی داریم تحت عنوان cp یا content providing. یعنی شما تولید محتوا می کنید، از آن طریق کاربران را به سمت خود جذب می کنید سپس به کسب درآمد بر اساس روال های مختلفی از ایشان می پردازید. کلیه ی آموزش های سکان آکادمی رایگان است و بیزینس پلن آن هم خیلی بر پایه ی تبلیغات نیست چرا که این اعتقاد را داریم که اگر مثلا در وبلاگ سکان آکادمی یک سایدبار سمت راست تبلیغات باشد، یک سایدبار سمت چپ تبلیغات و آن وسط هم مقالات نمایش داده شوند، این توهین به شعور مخاطب است. مثل این است که شما به یک رستوران بروید و صاحب رستوران فضای بین میزها را به یک شرکت مثلا خدمات اینترنتی کرایه دهد که وسط غذا خوردن شما بیایند و بروشور به شما پخش کنند مسلما اگر روزی سکان آکادمی به چنین نقطه یی برسد، حداقل دیگر برای من جذابیتی برای کار کردن نخواهد داشت. خیلی دوست دارم فرصت کنم یه مقاله یی در این راستا در وبلاگ منتشر کنم حال که سکان آکادمی نمی خواهد به شعور مخاطبینش توهین کند، پس باید برای زنده ماندن راهی را پیدا کند. راهی که ما در حال حاضر یافته ایم، این است که از طریق پروژه های برنامه نویسی این کار را انجام دهیم لطفا به صفحه ی زیر مراجعه نمایید http://goo.gl/f3evbD علاوه بر انجام پروژه های برنامه نویسی، شما اگر به جایگاه خوبی در حوزه ی کاری خود برسید، می توانید کار آموزش حضوری و مشاوره نیز انجام دهید که این هم می توان درآمد خوبی داشته باشد به نظر من، برنامه نویسی هم همچون مشاغل ورزشی است. یعنی شما را تا یک سن و سالی می خواهند و پس از آن سن -مثلا ۴۰ سالگی- ترجیح می دهند که آدم های جوان تر مثلا ۲۰ ساله را استخدام کنند. امیدوارم که کمی کرده باشم توصیه ی نهای: برنامه نویسی کار Fun یی است.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

در تکمیل صحبت های اساتید عزیز باید خدمتتون عرض کنم که روش های درآمد زایی دیگری هم به جز موارد بالا وجود دارد که مهم ترین آنها از قبیل تبلیغات ، تبلیغات کلیکی (طبق آمار رسمی 99 درصد درآمد گوگل از این طریق می باشد) ، فروش اطلاعات طبقه بندی شده ی کاربران و روش های مرسوم دیگر مانند فروش مستقیم کالا و خدمات (مانند دیجی کالا ) .

موفق باشید

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
به نظرم برای اینکه بیشتر با فضای کسب درآمد از برنامه نویسی وب سایت آشنا بشید بهتر هست حدود رنج درآمدی برنامه نویسان و همینطور زبان هایی که باعث میشن تا شما بتونید درآمد بیشتری از برنامه نویسی رو داشته باشید رو خوب بشناسید و با توجه به آگاهی کسب شده مسیر رو پیش برید برای این کار پیشنهاد می کنم مطالب زیر رو مطالعه کنید اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، این زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید https://sokanacademy.com/blog/1009/post محاسبهٔ درآمد دولوپرها با استفاده از ابزار محاسبه‌گر Stack Overflow https://sokanacademy.com/blog/4765/post پردرآمدترین زبان های برنامه‌نویسی در سال 2017 https://sokanacademy.com/blog/1751/post پردرآمد‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2016 کدامند؟ https://sokanacademy.com/blog/899/post میانگین درآمد برنامه نویسان اندروید در سال ۲۰۱۵ https://sokanacademy.com/blog/190/post دولوپرهایی که از Space استفاده می‌کنند درآمد بیشتری دارند یا آن‌هایی که از Tab استفاده می‌کنند؟ https://sokanacademy.com/blog/2080/post
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
راه های متداولی که برای کسب درآمد از برنامه نویسی وجود داره، کار در شرکت ها، فریلنسری و یا داشتن استارتاپ یا شرکت خودتون هست. هر کدوم از این روش ها میتونه مزایا و معایبی داشته باشه و شما باید ببینید که کدوم مورد بیشتر با روحیات شما سازگاره. مثلا کار به صورت فریلنسر این ریسک رو داره که ممکنه چندین ماه درآمد نداشته باشید و یا کار در شرکت‌ یک سری محدودیت ها داره و ارتقای شغلی در اون سخته. سایت‌‌هایی مثل سکان‌اکادمی از محتوای بسیار خوبی که دارن، میتونن بهره ببرن و با شرکت ها و اشخاص مذاکره کنن و به عنوان مثال بنر اونها رو در وبسایت قرار بدن.
online-support-icon