راهنمایی در مورد برنامه نویسی

سنلام 

اینجانب نرم افزار خوندم ولی میشه گفت تقریبا بی سوادم!!!

کارمند اداری یه سازمان دولتی و تا ساعت 2 عصر در محل کار هستم و باقی روز کاملا وقت آزاد دارم 

میخوام در وقتهای آزادم شروع به یادگیری برنامه نویسی و در صوورت موفق بودن به کسب درآمد از این طریق بپردازم

شرایطم طوری هست که بصورت تیمی نمیتونم کار کنم ونظر خودم همینه که بطرف زبان برنامه نویسی برم که بتونم بصورت تک نفره در اون موفق باشم

با بررسی زبانهای برنامه نویسی بیشتر تمایل به جاوا دارم از کارهای گرافیکی متنفرم و هیچ علاقه ای ندارم 

از تیم محترم سکان آکادامی و جناب آقای استاد مرادی عزیز و دیگر اعضای محترم سایت که تجربه دارند خواهش میکنم در این خصوص این حقیر را راهنمایی کنند که:

***برای اینکار که به نتیجه و جمع بندی خوبی برسم که بصورت تک نفره در برنامه نویسی به کسب درآمد منتهی بشه از چه زبانی شروع کنم و هدفم را تولید چطور محصولات نرم افزاری قرار بدم؟

ممنون میشم در این خصوص ارشاد بفرمایید

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام با توجه به شرایطی که دارید بنده به شما پیشنهاد می‌کنم که سمت جاوا و تکنولوژی‌های اون نرید. در حال حاضر در کشور ما بیشترین استفاده از جاوا برای تولید نرم‌افزار‌های سازمانی و بزرگ است و بعد برنامه نویسی اندروید. برنامه‌های دسکتاپ سهم بسیار کمی و دارند. اما برنامه نویسی اندروید خوبه، زبانش هم جاوا است ولی فرق‌های زیادی هم داره. کلا API اندروید با جاوا فرق داره. (البته با زبان‌های دیگه‌ای هم مثل B4A که راحت‌تر هم هست میشه برای اندروید برنامه نوشت. (پیشنهاد من B4A)). اندروید هم بازار کار خوبی داره و هم امکان نوشتن برنامه به صورت تک نفری وجود داره. ولی نکته‌ای که هست باید برای برنامه رابط کاربری طراحی کنید و بنابراین یکم باید وارد مباحث گرافیکی بشین. به هر حال با توجه به اطلاعاتی که دارم، به نظرم الان اندروید بهترین گزینه ست. باز هم نظرات سایر دوستان و مطالعه کنید. موفق باشید :)
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
ممنون آقا سینای گل
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش

سلام و خداقوت به تیم سکان

برای بازی چطور؟از کجا باید شروع کنیم

ممنونم

online-support-icon