کشف علاقه و یادگیری از پاییه

سلام می خواستم بدونم برای اینکه علاقه به برنامه نوییسی و رشته مورد علاقه رو پیدا کنیم چه راهی معرفی میکنید ؟؟؟ و ایتکه اموزشی برای فهمیدن ساده اصول برنامه نویسی هست که پایه یاد گیری رو محکم کنه ؟ اخه بنده پایه و اصولی یاد گرفتن برام مهمه اینکه تاریخچه و  بعد اصول نوشتن و درک و فهمی که از طریق نوشته به سیستم برای فرایند اجرا میدیم و ....... البته میدونم بعضی از پایه ها دیگه قدیمی شده اما برای شروع چیزی که بشه باهاش شروع کرد و پایه قوی شه که در یادگیری بقیه زبان ها کمک کنه هم بهم معرفی کنید . البته 2 تا سوال بالا مهم ترن بعد این اخرین . با تشکر 

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام. به نظر من پیش از هر چیز به دلتون رجوع کنید. اگر از ته دل از چیزی خوشتون بیاد، خب معلومه که به آن علاقمند هستید. به طور مثال، این سوال ها را از خودتون بپرسید: آیا رابطه ی خوبی با گجت ها دارد؟ آیا دوست دارید بدانید که گجت ها چه طور کار می کنند؟ آیا به اینترنت معتاد هستید؟ آیا به وب سایت های مختلف سر می زنید؟ آیا از حل کردن چیزهای پیچیده لذت می برید؟ آیا از دیدن سورس کد وحشت نمی کنید؟ آیا دوست دارید تا با یک لپ تاپ گوشه ای بنشینید و یک مسئله ای را حل کنید یا دوست دارید کار شما در محیط بیرون و بدنی باشد؟ و بسیاری سوالات دیگر. اگر پاسخ به این سوالات مثبت بود، یعنی این که شما علاقمند به این حوزه هستید. در ارتباط با دوره ی آموزشی پایه ای هم، من یک دوره در سکان آکادمی تالیف کردم تحت عنوان آموزش اصول برنامه نویسی که فکر می کنم برای افراد مبتدی همچون شما مناسب باشد. این دوره هم دقیقا همه چیز رو از پایه شروع کرده. مقدماتی هم که من در این دوره گفته ام اصلا قدیمی نیستند و با خیال راحت می توانید از آن ها بهره بگیرید. در کل، این امید را به شما می دهم که وارد حوزه ی بسیار جذاب -HOT- و در عین حال پول سازی خواهید شد که ان شاء الله از این تصمیم خود پشیمان نیز نخواهد شد. من هم در سکان آکادمی اگر بتوانم کمکی به شما کنم که خوشحال می شم.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
درود . حتما دوره های شما رو مطالعه میکنم . ممنون
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
لطف دارین
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
یکی از راه‌های کشف حوزه‌ی مورد علاقه در برنامه نویسی، گرفتن خروجی در هر زمینه است. به عنوان مثال شما پس از گذشت مدتی و با یادگیری یک سری اصول میتونید یک وبسایت بسازید، همچنین با همون دانش خروجی موبایل هم میتونید بدست بیارید. حالا هر کدوم رو ارزیابی کنید و ببینید از مشاهده‌ی خروجی کدوم پلتفرم بیشتر لذت بردید. این میتونه یکی از روش های پیدا کردن علاقه‌تون باشه.
online-support-icon