سرفصل‌های آموزشی
آموزش جاوا
پایان دوره ی آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی جاوا

پایان دوره ی آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی جاوا

در دوره ی آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی Java که پیش از این در سایت نردبان منتشر می شد، همواره سعی ما بر این بود تا مبنا را بر این بگذاریم که مخاطبین دوره هیچ گونه تجربه ی قبلی برنامه نویسی نداشته و این اولین باری است که اقدام به فراگیری یک زبان برنامه نویسی سطح بالا می کنند. لذا، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا از هرگونه کلی گویی و ارجاع مخاطبین دوره به منابع مختلف خودداری کرده و مطالب آموزشی را در قالب مثال‌هایی از زندگی روزمره و پروژه های عملی به علاقمندان منتقل نماییم.

آنچه مسلم است این که گذراندن این دوره ی آموزشی به هیچ وجه به منزله تسلط کامل به کلیه مفاهیم زبان قدرتمندی همچون جاوا نیست اما به کاربران سکان آکادمی که کلیه ی آموزش‌های این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند می‌توان این نوید را داد که ایشان توانسته اند مفاهیم پایه‌ای و اساسی زبان برنامه نویسی جاوا را فرا گیرند که همین مسأله می‌تواند راه را برای ایشان در زمینه‌های مختلفی همچون توسعه ی اپلیکیشن برای اندروید، طراحی نرم افزارهای دسکتاپ، توسعه ی نرم افزارهای تحت وب و … هموار سازد.

علاوه بر این، از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل آموزشی و یا نقص در آموزش ها، مراتب را از طریق پست الکترونیک sokanacademy در جیمیل امر به اعلام نموده تا از این طریق کیفیت این دوره ی آموزشی ارتقاء یابد.

با امید به اینکه این دوره برای شما کاربر گرامی مفید واقع گردیده باشد.
ارادتمند
بهزاد مرادی
مدرس دورهٔ جاوا در سکان آکادمی

online-support-icon