Pocket: ابزاری برای ذخیره‌سازی صفحات اینترنتی مورد علاقهٔ خود

Pocket: ابزاری برای ذخیره‌سازی صفحات اینترنتی مورد علاقهٔ خود

احتمالاً برای‌تان پیش آمده که در حین گشت‌و‌گذار اینترنتی با صفحات و محتوای جالبی برخورد کرده باشید که همان لحظه فرصت خواندن آن را نداشته یا بخواهید در آینده مجدداً محتوایی که پیدا کرده‌اید را مطالعه کنید که در چنین موقعیت‌هایی Pocket به شما کمک خواهد کرد و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا صفحات مورد علاقهٔ خود را برای مطالعه در آینده در فضای کلود ذخیره سازید.

Pocket در سال 2007 توسط Nate Weiner راه‌اندازی شد تا به کاربران وب کمک کند که مقاله‌ها، ویدئوها و انواع دیگرِ محتوای مورد علاقهٔ خود را در فضای ابری ذخیره کنند تا در آینده بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. پس از ذخیره‌سازی محتوای مورد نظر، هر زمانی که کاربر بخواهد می‌تواند لیست محتوای ذخیره شدهٔ خود را حتی به صورت آفلاین روی هر دستگاهی اعم از کامپیوتر، تبلت یا موبایل به صورت همگام‌سازی شده مشاهده کند مضاف بر اینکه Pocket این امکان را فراهم می‌کند تا با حذف برخی مشکلات، برخی تنظیمات را با مرورگر کاربر سازگار کرده و #تجربهٔ کاربری بهتری را در زمان خواندن مقاله‌ها رقم بزند.

برای استفاده از سرویس Pocket پس از ثبت‌نام در سایت قادر خواهید بود تا کار خود را شروع نمایید. افزونهٔ‌ این ابزار برای مرورگرهای مطرحی همچون گوگل کروم، سافاری، اُپرا یا فایرفاکس نیز عرضه شده که بهترین روش برای ذخیره‌سازی صفحات است به طوری که دکمهٔ Pocket در نوار ابزار مرورگر قرار می‌گیرد و در زمان مرور صفحات تنها با یک کلیک روی این دکمه یا کلیک راست روی محتوای مورد نظر و انتخاب گزینهٔ Save To Pocket، می‌توانید آن را به لیست بوکمارک‌های خود بیفزایید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon