Euler: وب‌سایتی جهت آشنایی با چالش‌های ریاضیاتی/کدنویسی

Euler: وب‌سایتی جهت آشنایی با چالش‌های ریاضیاتی/کدنویسی

Euler مجموعه‌ای از چالش‌های ریاضیاتی/الگوریتمیک برنامه‌نویسی است که حل آنها چیزی فراتر از مهارت‌های ریاضی را می‌طلبد (گرچه دانش ریاضیات برای یافتن روش‌های کارا شما را یاری خواهد کرد، اما برای حل بیشتر مسائل دانش برنامه‌نویسی نیز لازم است). انگیزۀ راه‌اندازی پروژۀ Euler و ادامه دادن آن، فراهم کردن پلتفرمی برای ذهن‌های کنجکاو است تا مفاهیم جدید و ناشناخته را با روش‌های جذاب یاد بگیرند.

پروژهٔ Euler چه کسانی را هدف قرار داده است؟
مخاطبین این پروژه دانش‌آموزانی که برنامۀ آموزشی رایج عطش آنها برای یادگیری بیشتر را سیراب نمی‌کند، متخصصینی که می‌خواهند مهارت‌های حل مسئله و دانش ریاضیات خود را به‌روز نگاه دارند و کلیهٔ علاقمندان به ریاضیات است.

آیا پروژهٔ Euler برای همه مناسب است؟
مسائل این پروژه در میزان سختی به صورت زنجیره‌ای به هم پیوسته‌اند به طوری که با حل هر مسئله، با مفهومی جدید آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا مسائلی که تاکنون قادر به حل آنها نبودید را به آسانی حل کنید. بنابراین کاربران به مرور توانایی حل مسائل مختلف را کسب خواهند کرد.

از کجا شروع کنیم؟
برای بررسی پیشرفت خود، لازم است تا در سایت این پروژه عضو شوید (عضویت در سایت اویلر کاملاً رایگان است). همچنین به دلیل چالشی بودن مسائل، بهتر است قبل از عضویت، نگاهی به آنها بیندازید. هدف پروژهٔ Euler، ایجاد چالش و تشویق همۀ علاقمندان به دنیای ریاضیات است تا مهارت‌های جدیدی یاد بگیرند و از آنها لذت ببرند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon