CopyChar: وب‌سایتی حاوی تمامی علائم عجیب و غریب

CopyChar: وب‌سایتی حاوی تمامی علائم عجیب و غریب

بارها اتفاق افتاده که در شبکه‌های اجتماعی یا جاهای دیگر با حروفی عجیب و غریب روبه‌رو شویم؛ یا دیده‌ایم که دوستان‌مان در پروفایل خود اسم‌شان را به گونه‌ای جالب و با کاراکترهای به خصوصی می‌نویسند. حال ممکن است خیلی‌ها هیچ اطلاعی از اینکه این کاراکترها از کجا می‌آیند و چگونه باید تایپ شوند نداشته باشند. در همین راستا، در این مقاله -همان‌طور که از عنوانش پیدا است- قصد داریم وب‌سایتی را معرفی کنیم که تمام این کاراکترها (و بسیاری دیگر) را در خود گنجانده است که به راحتی قابل استفاده هستند.

CopyChar وب‌سایتی است که توسط فینتان هرلِ (Fintan Hurl) ایرلندی راه‌اندازی شده است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با یک کلیک بر روی هر کدام از کاراکترهای مد نظرشان، آن کاراکتر در حافظۀ دستگاه ذخیره کرده و هر کجا که نیاز داشته باشند خواهند توانست آنها را پِیست کنند.

کاراکترهای موجود در این وب‌سایت شامل حروف الفبا، علائم نگارشی، علائم ریاضیاتی، اعداد، نماد واحدهای رایج پولی، نمادهای اختصاری، انواع فلش‌ها و ایموجی‌ها است. همچنین در تبِ Popular می‌توانید محبوب‌ترین کاراکترهای این وب‌سایت را بیابید (همچنین لازم به ذکر است که تمامی واژه‌های انگلیسی موجود در این متن با استفاده از کاراکترهای این وب‌سایت نوشته شده‌اند).

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon