Udacity Career Courses: دوره‌های رایگان Google و Udacity با موضوع مهارت‌های ورود به بازار کار

Udacity Career Courses: دوره‌های رایگان Google و Udacity با موضوع مهارت‌های ورود به بازار کار

Udacity Career Courses شامل مجموعه دوره‌های آموزشی رایگانی می‌باشد که نتیجهٔ همکاری مشترک دو برند شناخته شدهٔ Google و Udacity است که به علاقمندان کمک می‌کند تا بتوانند در مراحل یافتن شغلی جدید، از نگارش رزومه گرفته تا چگونگی پیشبرد جلسات مصاحبه با شرکت‌ها، عملکردی مطمئن و مطلوب داشته باشند. این دوره هم‌اکنون با پشتیبانی گوگل و در قالب 12 دورهٔ آموزشی مختلف در دسترس همگان قرار دارد.

گرچه هدف اصلی این دوره آموزش مواردی نظیر نحوهٔ نگارش رزومه، کاورلتر قابل‌قبول و نکات مربوط به اکانت‌های گیت‌هاب و لینکداین است، اما این موضوع تنها محدود به نکات تئوریک نشده و در سطوح فنی نیز یودَسیتی دوره‌هایی مثل الگوریتم و دیتا استراکچر در زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون و سوئیفت برای مصاحبه‌های فنی و ... را نیز برای علاقه‌مندان ارائه کرده است. Kathleen Mullaney، از مدیران عالی رتبهٔ یودَسیتی، در این رابطه اعتقاد دارد:

مواردی که کارفرمای امروزی از نیروی متقاضی شغل انتظار داره نسبت به گذشته بسیار متفاوت بوده و مجموعه‌ٔ بیشتری از آیتم‌ها و مهارت‌ها رو شامل می‌شه. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ردیف‌های شغلی مورد نیاز شرکت‌ها هم همواره تغییر می‌کنن و این موارد اهمیت یک رزومهٔ خوب رو چندین برابر می‌کنه.
البته این موضوع تنها محدود به کارجویانی نمی‌شه که به تازگی قصد ورود به بازار کار رو دارن؛ بلکه بسیاری از کارکنان باسابقه نیز اغلب به دنبال ارتقاء شغلی هستن. این مورد به همراه بازنشستگانی که قصد بازگشت به بازار کار پس از دوران بازنشستگی رو دارن، باعث می‌شه تا رقابت برای موقعیت‌های شغلی، به مراتب دشوارتر از گذشته بشه!

آشنایی با سرفصل‌های آموزشی Udacity Career Courses
همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، این دورهٔ رایگان شامل ۱۲ سرفصل مختلف است که عبارتند از:

Refresh Your Resume
Craft Your Cover Letter
Optimize Your GitHub
Strengthen Your LinkedIn Network & Brand
Data Structures & Algorithms in Python
Data Structures & Algorithms in Swift
Data Science Interview Prep
Front-End Interview Prep
Android Interview Prep
VR Interview Prep
Full-Stack Interview Prep
iOS Interview Prep

لازم به ذکر است این نخستین بار نیست که یودَسیتی با همکاری سایر شرکت‌های بزرگ به ارائهٔ دوره‌های مشترک می‌پردازد و این دو شرکت پیش‌تر نیز فعالیت‌های مشابه مشترکی با یکدیگر داشته‌اند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon