داستان کودک 10 ساله ای که در آزمون جاوا نمره ی کامل را کسب کرد!

داستان کودک 10 ساله ای که در آزمون جاوا نمره ی کامل را کسب کرد!

در سراسر دنیا کودکان نابغه ای در زمینه های گوناگون وجود دارند که با هوش و نبوغ خود، دنیا را به تحسین وا داشته اند و Ronil Shah هم یکی از همین کودکان نابغه است که در حوزه ی برنامه نویسی خوش درخشیده است؛ دانش آموز ده ساله ای از احمدآباد هندوستان که توانسته در آزمون جاوا نمره ی کامل بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این کودک نابغه، با سکان آکادمی همراه باشید.

Ronil Shah ده ساله توانسته با کسب نمره ی کامل در آزمون جاوا همه را شگفت زده کند. البته این همه ی ماجرا نیست. او به تمام سوال ها تنها در 18 دقیقه پاسخ داده است در حالی که زمان در نظر گرفته شده برای آزمون 150 دقیقه بوده است. شاید دوست داشته باشید بدانید که این آزمون در چه سطحی برگزار شده است. آزمونی که این کودک نابغه در آن شرکت کرده است به منظور آماده سازی فارغ التحصیلان مهندسی به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار برگزار می شود و البته معمولا همه ی  فارغ التحصیلان نمی توانند آن را پاس کنند. این آزمون که در دنیای فناوری اطلاعات معروف و شناخته شده است یک آزمون بین المللی است که دانشگاه Oracle آن را برگزار می کند.

Ronil Shah قبلا در هیچ آزمون دیگری شرکت نکرده و این آزمون، اولین تلاش او است. این امتحان، درک عمیقی از زبان برنامه نویسی جاوا را نشان می دهد و پیش نیازی برای دریافت سایر گواهینامه های جاوا است. این دانش آموز در Euro School احمدآباد درس می خواند و اکنون "قهرمان جاوا" نامیده می شود. Ronil در این باره می گوید:

"من علاقه ی زیادی به کامپیوتر داشتم و پس از گذراندن دوره ی  Standard 1، شروع به یادگیری انیمیشن سازی و برنامه نویسی کردم. یکی از تعطیلاتم رو برای تمرین جاوا و آمادگی برای آزمون گذاشتم. ساعت 11:30 به آموزشگاه می رفتم و ساعت 6 به خانه بر می گشتم. به همین دلیل توانستم زمان آزمون را مدیریت کنم و در 18 دقیقه آن را به اتمام برسانم."

او قصد دارد سال آینده در زمینه ی روباتیک فعالیت کند و ما هم در سکان آکادمی برایش آرزوی موفقیت می کنیم. شما هم اگر کودک نابغه ای سراغ دارید یا داستان مشابهی را شنیده اید، آن با کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon