Burrrd: وب اپلیکیشنی رایگان که اکانت‌های توییتری را آنالیز می‌کند

Burrrd: وب اپلیکیشنی رایگان که اکانت‌های توییتری را آنالیز می‌کند

اگر طرفدار توییتر باشید، ممکن است مایل باشید تا بدانید اکانت مورد نظرتان چه کسانی را فالو کرده یا چه کسانی او را فالو کرده‌اند و یا اطلاعاتی مانند مجموع کل توییت‌های ارسال شده، هشتگ‌های مورد استفاده و اطلاعاتی از این قبیل را ببینید. Burrrd وب اپلیکیشن رایگانی است که این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است.

با مطالعۀ اکانت توییتری افراد، می‌توانید اطلاعات زیادی به‌دست آورید؛ این‌که چه‌کسانی را دنبال می‌کنند، چه‌کسانی آن‌ها را دنبال می‌کنند، چه‌زمانی توییت می‌کنند و همچنین می‌توانید بسیاری از انواع داده‌هایی که افراد به اشتراک می‌گذارند را نیز مطلع شوید.

Burrrd وب اپلیکیشنی است تمام این داده‌ها را با جداول و نمودارها برای مرور آسان فراهم می‌کند؛ تنها کافی است اکانتی که می‌خواهید را وارد کنید سپس از این امکانات بهره ببرید. شما می‌توانید اطلاعات قابل‌توجهی در مورد هر اکانت توییتری که می‌خواهید به‌دست آورید و تمام این‌ها از طریق Open Twitter API میسر است (API مخفف کلمۀ Application Programming Interface به‌معنای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن است).

برای شروع، یک نام‌کاربری را وارد کنید و سپس روی Analyze کلیک کنید؛ با این‌کار به API توییتر متصل شده و داده‌های خام (اطلاعات اولیه) مثل لایک‌ها، توییت‌ها، فالوورها و اطلاعات پروفایل نمایش داده می‌شود.

همچنین می‌توانید به داده‌های توییتر شامل کلمات‌کلیدی متداول، هشتگ‌ها و بیشترین پاسخ‌های کاربران نیز دسترسی داشته باشید؛ توییتر محدودیتی در API دارد و به‌ازای هر کاربر، حداکثر 600 توییت را نشان خواهد داد. با این‌ حال شما تنها با یک کلیک می‌توانید موارد زیادی از هر اکانتی که انتخاب کنید به‌دست آورید. لیستی از داده‌هایی که در هر آنالیز می‌توانید به‌دست آورید، عبارتند از:
- مقدار کل (توییت‌ها، فالوورها و لایک‌ها)
- نمودار میله‌ای از کل توییت‌های هر ماه
- میانگین آمار توییت‌ها (لایک‌ها، پست‌هایی که دوباره توییت شده‌اند و کل کاراکترها)
- توییت‌هایی که بیشتر لایک شده‌اند و توییت‌هایی که بیشتر ریتوییت شده‌اند.
- بیشترین کاربرانی که منشن شده‌اند.
- 20 مورد از بیشترین هشتگ‌هایی که توسط اکانت موردنظر استفاده شده‌اند.

اگر به اکانت خودتان از طریق OAuth متصل شوید، می‌توانید داده‌های بیشتری در مورد خودتان بیابید؛ اما این تنها برای حسابی که خودتان کنترلش می‌کنید کار می‌کند، بنابراین نمی‌توانید برای شخصی دیگر استفاده کنید. Burrrd به عنوان یک اپلیکیشن تحت وب رایگان، بسیار جالب است و اگر طرفدار توییتر هستید قطعا برایتان باارزش خواهد بود.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon