شرکت Intel ایده های شما را به واقعیت تبدیل می کند

شرکت Intel ایده های شما را به واقعیت تبدیل می کند

شرکت اینتل قصد دارد تا یک فرصتی استثنایی برای تبدیل دستگاه های تخیلی مد نظر کاربران به محصولات واقعی را فراهم کند. سایت Gizmodo UK با شرکت اینتل در قالب یک تیم درآمده اند تا با استفاده از Edison کوچک اینتل، رقابت "IoT" یا اینترنت اشیاء را ایجاد کنند و یک جایزه ی منحصر به فرد ارائه دهند.

در این پروژه از همه ی کسانی که خواهان آن بودند تا ایده های خود را به گوش جهانیان برسانند و برای تبدیل آن ها به واقعیت با متخصصان اینتل همکاری کنند دعوت شد. خواه این ایده یک قفل در با سیستم تشخیص چهره باشد، وسیله ای برای اندازه گیری کالری غذا باشد یا یک دستگاه GPS برای ردیابی حیوان خانگی، یا حتی ایده هایی که به نظر بسیار احمقانه می رسند.

جایزه ای که برای برندگان در نظر گرفته شده است شامل یک برد Edison محصول شرکت اینتل (که یک کامپیوتر تماماً خودکار، و یک هوش مصنوعی است که می تواند روی دامنه ی وسیعی از حسگرها مونتاژ شود)، و یک کیت حسگر استارتر مخصوص بازی و هم چنین هزینه ی سفر برای ملاقات با تیم متخصصان کدنویس اینتل بود. هم چنین طرح های برنده برای آگاهی عموم در وب سایت حوزه ی توسعه دهندگان اینتل (Intel Developer Zone) در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

IoT برای همه
فناوری اینترنت اشیا شیوه های زندگی ما را هم تغییر می دهند. اگر شما یک دماپایی هوشمند داشته باشید، وقتی در یک صبح سرد زمستانی از خواب بیدار می شوید هرگز خانه ی خود را سرد نخواهید یافت. و این تنها آغاز راه است. ما انتظار داریم در طول چند سال آینده تقریباً همه چیز به مراتب هوشمندتر شود، از پارکومترها گرفته تا فروشگاه ها، تا شیوه های نگه داری از حیوانات خانگی، تقریباً هر چیزی با استفاده از اپلیکیشن های اینترنت اشیا مجهز به فناوری قوی تر برای جمع آوری و پردازش داده ها خواهد شد. در حقیقت این احتمالات تنها با قوه ی تخیل شما محدود می شوند؛ بنابراین این مسابقه به راستی فرصتی استثنایی است.

طرح های برنده ی رقابت پیشین IoT شرکت اینتل شامل Trashly، سیستم بازیافتی که می تواند اشیایی که شما دور می ریزید را شناسایی کند و سطل زباله ی مناسب را برای آن ها انتخاب کند و زباله ها را درون آن ها قرار دهد، و Dekoboko، مجموعه ای از سنسورهای دوچرخه که میزان ناهمواری جاده را تشخیص می دهد، که در برنامه ریزی و نگهداری شهر قابل استفاده خواهد بود، به علاوه این که کمک می کند تا بتوانید روی سطح هموارتری رانندگی کنید، بودند. شما می توانید برای ورود به رقابت های آینده و آگاهی از اخبار مربوط به این مسابقه به Intel IOT Challenge website مراجعه کنید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon