FUZE: ابزاری برای آموزش کدنویسی به کودکان با Nintendo Switch

FUZE: ابزاری برای آموزش کدنویسی به کودکان با Nintendo Switch

چنانچه به‌ خاطر بازی‌های اصیل و قدیمی مانند Mario یا Zelda و خواه به‌ خاطر پرتابل بودن از طرفداران پروپاقرص Nintendo Switch هستید، جالب است بدانید که با انتشار FUZE می‌توانید علاوه بر بازی بر روی کنسول Nintendo Switch خود، کدنویسی نیز انجام دهید.

FUZE امکان آموزش کدنویسی را برای کودکان فراهم می‌کند تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دلخواه خودشان را بسازند و این در حالی است که زبان مورد استفاده در این ابزار FUZE BASIC نام دارد که این نسخۀ مدرنی از زبان برنامه‌نویسی BASIC است و شرکت نینتندو مدعی است که این زبان می‌تواند مقدمه‌ای بر یادگیری زبان‌های قدرتمندتری مانند ++C و Python باشد.

همچنین لازم به ذکر است که در کنار عرضۀ FUZE Basic، شرکت نینتندو بسته‌های صوتی و گرافیکی قدرتمندی نیز در نظر گرفته که امکان اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های طراحی شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به طور کلی، تجربۀ ساخت بازی و اپلیکیشن برای کودکان می‌تواند بسیار جذاب بوده و باعث شود تا آن‌ها به کدنویسی علاقه‌مند شده و بالتبع خلاقیت، تفکر انتقادی و بسیاری ویژگی‌های مثبت دیگر که در مدارس به کودکان آموزش داده نمی‌شوند در ایشان شکل گیرد که این خبر بسیار خوبی برای والدین است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon