Stack Overflow App: معرفی اپلیکیشن موبایل استک اورفلو

Stack Overflow App: معرفی اپلیکیشن موبایل استک اورفلو

شکسپیر جمله‌ای دارد با این مضمون که «گل رُز با هر نام دیگری، باز هم بوی خوبی می‌داشت» اما به نظر می‌رسد که این نقل‌قول در مورد اپ‌های تلفن همراه چندان صادق نبوده یا چنین چیزی حداقل دربارهٔ اپ Stack Exchange که در سال 2014 عرضه شد، صحت ندارد! برخی از دولوپرهای مخاطب این سایت هرگز نمی‌دانستند که قادرند از طریق آن اپلیکیشن سؤالات خود که مربوط به استک اورفلو بودند را پرسیده، به مشکلات دیگر دولوپرها پاسخ داده یا امتیاز دهند؛ بنابراین اپ اختصاصی Stack Overflow عرضه شد تا تجربهٔ‌ کاربری به مراتب بهتری برای دولوپرهای مخاطب این سایت محبوب رقم بخورد.

Stack Exchange شبکه‌ای با بیش از ده‌ها کامیونیتی، که شامل Stack Overflow نیز می‌شود، را در بر می‌گیرد؛ بنابراین اگر به‌ طور فعال در سایت‌های مختلف زیرمجموعه‌اش همکاری می‌کنید، بهتر است از اپ اندروید استک اکسچنج یا اپ آی‌اواس استک اکسچنج استفاده نمایید تا تمامی پرسش و پاسخ‌های‌ خود را یک‌جا داشته باشید.

معرفی اپ اختصاصی Stack Overflow 

اپ اندروید استک اورفلو و اپ آی‌او‌اس استک اورفلو امکان خواندن، پرسش و پاسخ، کامنت‌گذاری، فِلگ کردن و رأی دادن در این سایت را می‌دهد. از جملهٔ دیگر قابلیت‌های این اپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت پوش نوتیفیکیشن هنگامی که فردی به پرسش شما پاسخ می‌دهد یا کامنت می‌گذارد.
  • جستجو و فیلتر به ترتیب فعالیت، جدیدترین‌ها، رأی‌ها و غیره.
  • پیش‌نویس کردن پاسخ‌ها، حتی وقتی که آفلاین هستید. 
  • بازگشت به پرسش‌های مناسب، با استفاده از تاریخچهٔ جستجوها که در آن پرسش‌هایی که اخیراً مشاهده کرده‌اید فهرست شده‌اند. 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon