ماسک تصفیه کننده ی هوای LG معرفی شد

ماسک تصفیه کننده ی هوای LG معرفی شد

شرکت LG از ماسک باطری ای رونمایی کرد که نفس کشیدن با آن بسیار راحت تر خواهد بود.
باطری این ماسک با یکبار شارژ بین 2 تا 8 ساعت قابل استفاده خواهد بود.
LG روز سه شنبه اعلام کرد یک ماسک تصفیه ی هوا ساخته است و هفته ی آینده در نمایشگاه IFA برلین آن را رونمایی خواهد کرد.

این ماسک مانند ماسک های معمولی با بندی که در پشت گوش ها قرار میگیرد و به صورت می‌چسبد. و دو عدد فیلتر قوی HEPA دارد که می‌توانند جلوی ورود99.97% از ذرات معلق در هوا تا قطر کمتر از 0.3 میکرون را بگیرد.

ماسک های تصفیه ی هوای LG به همراه فیلترهایشان دارای فن های دوگانه ای هستند که با باطری های 820 میلی آمپری کار میکنند. طبق گفته ی LG، باطری های این فن ها، بایکبار شارژ، در حالتی که برروی بیشترین عملکرد تنظیم شده باشند حدود دو ساعت و در صورتی که روی کمترین عملکرد تنظیم شده باشند تا 8 ساعت شارژ خواهند داشت. طبق گفته ی این غول وسایل الکترونیکی، در اطلاعیه ی خبری که برای معرفی این محصول صادر شده است "استفاده از این ماسکها با فن های دوگانه ای که دارد، امکان استشمام هوایی پاک و فیلتر شده را به استفاده کننده‌گان خواهد داد". بعلاوه سرعت فن های این ماسک‌ها با سرعت دم و بازدم شما قابل تنظیم هستند تا امکان تنفسی راحت را برایتان فراهم کنند.


این ماسک‌ها به همراه جعبه ای ارائه خواهند شد که هم باطری ها را شارژ می‌کنند و هم ماسک را با اشعه ی UV ضدعفونی خواهند کرد.
LG در این اطلاعیه به فیلتر و تصفیه شدن هوای استشمام شده از طریق فیلتر ها اشاره کرد ولی چیزی درباره ی خارج شدن هوای بازدم از ماسک نگفته است. همچنین در این اطلاعیه به چگونگی محافظت از استفاده کنندگان در مقابله با کرونا ویروس و یا مقایسه‌ی اثر بخشی آن در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار اشاره ای نشده است.
وقتی هم که در اینباره خبرنگاران طی ایمیلی سوال کردند. سخنگوی LG گفت :"ما صبر میکنیم تا آزمایش ها به صورت کامل برروی این ماسک انجام شده و نتایج کامل شود، سپس قادر خواهیم بود اطلاعات بیشتری را با شما درمیان بگزاریم."

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon