بوبا نام گربه‌ای است که در مدرسه ثبت نام شد!

بوبا نام گربه‌ای است که در مدرسه ثبت نام شد!

Bubba نام گربه ای از سان خوزه کالیفرنیا است که در حومه برت هارت زندگی می کند و به مدرسه ای در لیلاند می رود. این گربه موفق به دریافت کارت شناسایی نیز شده است. حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سکان آکادمی مگر فقط در حوزه ی برنامه نویسی فعالیت نمی کند و ارتباط برنامه نویسی با این مقاله چیست؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت که هیچ ارتباطی وجود ندارد و فقط قصد ما این بود که کمی هم Fun به وبلاگ اضافه کنیم و خستگی برنامه نویسان را به در کنیم. پس با ما همراه باشید.

در سال 2009 اولین بار متوجه شدند که این گربه می خواهد به مدرسه برود و بعد از ممانعت صاحبش، گربه با صداهایی که در می آورد نارضایتی خودش را نشان می داد تا جایی که می خواست خودش را از بین ببرد که در نهایت مدیر مدرسه به بوبا اجازه داد تا به مدرسه برود.

این گربه نگران ازدحام و شلوغی مدرسه و زیر پای دیگران ماندن نیست و حتی در زنگ های فوتبال در کنار بچه ها به زمین بازی فوتبال می رود. بوبا بعد از تعطیلی مدرسه به خانه برمی گردد و فقط یک بار در یکی از کلاس های مدرسه گیر افتاد (وقتی زنگ خورده بود به مدت 36 ساعت در یکی از کلاس ها که درب آن بسته بود زندانی شده بود.)

وقتی بوبا در کلاس درس صداهایی از خودش در بیاورد معلم برای تنبیه او را از کلاس اخراج می کند تا رفتارش را درست کند و بعد اجازه دارد تا مجدد وارد کلاس شود.

بوبا صفحهٔ فیسبوک دارد و 3000 لایک هم در فن پیج اش دارد. بوبا موفق شده است که کارت شناسایی از مدیر مدرسه دریافت کند و حضورش در مدرسه به رسمیت شناخته می شود (جهت مشاهده تصاویر بیشتر از بوبا، به لینک اصلی مقاله و یا صفحه ی فیسبوک اش مراجعه نمایید.)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon