آشنایی با دنیای برنامه نویسی

دوره آشنایی با دنیای برنامه نویسی

دوره ی آموزش مبانی برنامه نویسی وب شما را با اطلاعاتی آشنا می کند که به عنوان یک برنامه نویس وب باید بلد باشید.

سطح مقدماتی
آشنایی با دنیای برنامه نویسی
1:10 ساعت
آموزش متنی
1:10 ساعت
آموزش متنی
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 15 آذر 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 15 آذر 1401

شاید بارها و بارها به فکر این افتاده باشید که یک زبان برنامه نویسی را فرا بگیرید اما به دلیل این که شنیده اید که برنامه نویس شدن نیازمند برخورداری از یک ذهن تحلیلی، داشتن یک مدرک مرتبط از دانشگاه و داشتن جدید ترین رایانه شخصی چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری است از این فکر صرف نظر کرده اید. خبر خوشحال کننده برای آن دسته از علاقمندان که تاکنون چنین طرز فکری داشته اند این است که عدم برخورداری از هیچ کدام از موارد فوق الذکر مانع برنامه نویس شدن شما نخواهد شد.

پس از فراگیری اصول برنامه نویسی شما از یک ذهن تحلیلگر برخوردار خواهید شد که نه تنها در حوزه برنامه نویسی شما سودمند خواهد بود، بلکه در زندگی روزمره شخصی شما نیز راه کارهای بیشماری را در ارتباط با مسائل مختلف پیش روی شما خواهد گذاشت. علاوه بر این، شما به یک سرمایه علمی دست خواهید یافت که هرگز با گذراندن واحد های آکادمیک دانشگاه به آن دست نخواهید یافت چرا که آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت اصول علمی و کاربردی برنامه نویسی است و تئوری تا جایی مورد استفاده قرار می گیرد که منجر به درک بهتر اصول برنامه نویسی گردد.

در نهایت سودی که از برنامه نویسی عاید شما می شود به طور حتم به گونه ای است که شما را قادر خواهد ساخت تا یا در یک شرکت حرفه‌ای مشغول به کار شوید، یا ایده‌هایی که ممکن است تاکنون در سر می پروردانده اید را عملی سازید و یا استارتاپی مفید برای جامعه و پولساز برای خود به راه اندازید.

پس از آن که ما قادر گشتیم تا اصول کدنویسی را بیاموزیم، خواهیم توانست با دنیای فناوری ارتباط بهتری برقرار سازیم. همان طور که انسان ها برای ارتباطات روزمره از زبان‌های زیادی مثل فارسی، انگلیسی، آلمانی،‌ عربی و … استفاده می کنند، در دنیای فناوری نیز زبان‌های برنامه نویسی متنوعی طراحی شده اند از که جمله ی آن‌ها می‌توان به زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، زبان برنامه نویس پایتون، زبان برنامه نویسی جاوا و … اشاره کرد که از آن طریق می توان با شبکه ها، سیستم ها و ... ارتباط برقرار ساخت.

header-svg-bg

مدرس شما


تیم تولید محتوای سکان آکادمی
تیم تولید محتوای سکان آکادمی teacher-role-verified-icon
اکانت رسمی تیم تولید محتوای سکان آکادمی

تیم تولید محتوای سکان آکادمی در تلاش است با ارائه‌ی محتوای با کیفیت، به روز و کاربردی در حوزه‌ی برنامه نویسی، فناوری اطلاعات و تکنولوژی؛ سهم به سزایی در ارتقاء دانش علاقه مندان این حوزه‌ها داشته باشد.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آشنایی با دنیای برنامه نویسی-colorful

دوره آشنایی با دنیای برنامه نویسی

1:10 ساعت
آموزش متنی
online-support-icon