مقدمه‌ای بر طراحی رابط کاربری (UI)

دوره مقدمه‌ای بر طراحی رابط کاربری (UI)

یکی از شاخه‌های محبوب طراحی دیجیتال، "طراحی تجربه کاربری" (UX / User Experience Design) است. بخش گسترده‌ای از پروسه‌ی UX، شامل "طراحی رابط کاربری" (UI / User Interface Design) می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. در این دوره، به اصول ابتدایی طراحی UI و کار با ابزارهای آن، می‌پردازیم.

سطح مقدماتی | 430+ دانشجو
مقدمه‌ای بر طراحی رابط کاربری (UI)
50 دقیقه
آموزش متنی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
50 دقیقه
آموزش متنی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • درک کاملی از رشته طراحی رابط کاربری - UI - به دست آورید.
  • اصول پایه ای طراحی رابط کاربری را به خوبی یادبگیرید.
  • به صورت عملی مهارت‌های لازم برای طراحی UI را بیاموزید.
  • به Adobe XD تسلط کافی بیابید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 01 دی 1400 آخرین به‌روزرسانی دوره: 01 دی 1400

امروزه طراحی دیجیتال به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های موجود در دنیای مدرن تبدیل شده و به دلیل شاخه‌های فراوانی که دارد، برای هر شخصی می‌تواند شرایط شغلی مناسبی را فراهم کند. از طراحی گرافیکی یا طراحی هویت بصری محصول بگیریم تا طراحی تجربه‌ی کاربری، همه در حال پیشرفت هستند و همواره افراد جدیدی را به سمت خود جذب می‌کنند.

یکی از بخش‌های فرایند تجربه‌ی کاربری، شامل علمی با عنوان "طراحی رابط کاربری" (UI/User Interface Design) می‌شود که می‌تواند افراد را به راحتی مجذوب خودش کند. در این دوره، ما به اصول پایه و ابتدایی طراحی UI و همچنین، آشنایی اولیه و کار با ابزارهای آن، می‌پردازیم. این پیش‌نیازها، می‌توانند شما را برای ورود به دنیای UI آماده کنند. پس از گذراندن این دوره‌ی مقدماتی، اطلاعات کاملی را درباره‌ی این علم رنگارنگ و جذاب خواهید داشت و برای گسترش دانش‌تان و همچنین پیشرفت تا تبدیل شدن به یک متخصص UI، آماده خواهید بود.

header-svg-bg

مدرس شما


سپهر نوری
سپهر نوری teacher-role-verified-icon
طراح تجربه و رابط کاربری

من عضو تیم طراحی سکان آکادمی هستم. از سال 1397 تا امروز، به دنبال یادگیری مفاهیم و مبانی علم تجربه کاربری بودم و در همین راستا تلاش می‌کنم. به نظر من، یاد گرفتن اینکه چطور می‌تونیم با طراحی یک مسیر زیبا و لذت بخش، تجربه خوبی رو به کاربرها ارائه کنیم، خیلی ارزشمنده. کمک کردن به مردم و ساده سازی زندگی‌های اون‌ها برای من اولویت اوله و همیشه دوست دارم لبخند رضایت روی صورت مردم بسازم.

header-svg-bg

سوالات متداول


این دوره برای افراد کاملا مبتدی طراحی شده است. بنابراین، چه در طراحی UI تازه کار هستید و چه قبلا سابقه کار کردن در آن را داشته باشید و بخواهید دانش و مهارت‌های خود را رسمی کنید، این دوره برای شروع عالی است.


 

برای موفقیت در این دوره، نیازی به داشتن تجربه در زمینه‌ی طراحی یا فناوری ندارید! صرف نظر از سن یا پیشینه‌ی شما، ما تجربه‌ی یادگیری ای را ایجاد کرده‌ایم که با اطمینان از موفقیت شما، کمک‌تان می‌کند.


 

در پایان دوره، شما درک کاملی از رشته طراحی رابط کاربری خواهید داشت و در برخی از مهارت‌ها و فرآیندهای کلیدی که برای طراحی رابط کاربری حیاتی هستند، تمرین عملی خواهید داشت.

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هرگونه بازنشر دوره‌های آموزشی برخلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


مقدمه‌ای بر طراحی رابط کاربری (UI)-colorful

دوره مقدمه‌ای بر طراحی رابط کاربری (UI)

50 دقیقه
آموزش متنی
430+ دانشجو
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
online-support-icon