مقدمه‌ای بر طراحی تجربه‌ی کاربری (UX)

دوره مقدمه‌ای بر طراحی تجربه‌ی کاربری (UX)

یکی از شاخه‌های محبوب طراحی دیجیتال، "طراحی تجربه‌ی کاربری" (UX/User Experience Design) است. رعایت اصول و قوانین تجربه‌ی کاربری، به یکی از بنیادی‌ترین نیازها برای یک کسب‌وکار جدید حساب می شود و طراحان تجربه‌ی کاربریِ مجرب، باعث می‌شوند سرعت انجام کارها بالا برود و از به‌وجود آمدن خطاها جلوگیری شود.

سطح مقدماتی | 250+ دانشجو
مقدمه‌ای بر طراحی تجربه‌ی کاربری (UX)
50 دقیقه
آموزش متنی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
50 دقیقه
آموزش متنی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • درک کاملی از رشته طراحی تجربه کاربری به دست آورید.
  • اصول پایه ای طراحی تجربه کاربری را یاد بگیرید.
  • مهارت‌های لازم برای طراحی UX را به صورت عملی تمرین کنید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 20 فروردین 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 20 فروردین 1401

یکی از شاخه‌های محبوب طراحی دیجیتال که شاید اسم آن را قبلا شنیده باشید، "طراحی تجربه‌ی کاربری" (UX/User Experience Design) است که در چند سال اخیر روندی رو به رشد در بین مشاغل بین‌المللی داشته و امروزه به یکی از نیازمندی‌های هر استارت‌آپ و سازمانی تبدیل شده است. به‌طوری که شرکت‌های بزرگ و مطرحی که می‌شناسیم، به‌صورت پی‌در‌پی در 10 سال اخیر، به دنبال جذب متخصصان تجربه‌ی کاربری بوده‌اند.

نیاز به استخدام و جذب متخصصان تجربه‌ی کاربری همواره در حال افزایش است و رعایت اصول و قوانین تجربه‌ی کاربری، به یکی از مهم‌ترین نیازها برای بنیان‌گذاری یک کسب‌وکار جدید تبدیل شده است. به این دلیل که طراحان تجربه‌ی کاربریِ مجرب، باعث می‌شدند سرعت انجام کارها بالا برود و از به‌وجود آمدن خطاها جلوگیری می‌کردند. همین موضوع، موجب شد که درآمد و خروجی کار سازمان‌ها چندین برابر افزایش پیدا کند و پیشرفت‌های چشمگیری را در کسب‌و‌کار خود رقم بزنند که بدون وجود طراحان تجربه‌ی کاربری، شاید هیچ وقت برایشان امکان پذیر نبود.

header-svg-bg

مدرس شما


سپهر نوری
سپهر نوری teacher-role-verified-icon
طراح تجربه و رابط کاربری

من عضو تیم طراحی سکان آکادمی هستم. از سال 1397 تا امروز، به دنبال یادگیری مفاهیم و مبانی علم تجربه کاربری بودم و در همین راستا تلاش می‌کنم. به نظر من، یاد گرفتن اینکه چطور می‌تونیم با طراحی یک مسیر زیبا و لذت بخش، تجربه خوبی رو به کاربرها ارائه کنیم، خیلی ارزشمنده. کمک کردن به مردم و ساده سازی زندگی‌های اون‌ها برای من اولویت اوله و همیشه دوست دارم لبخند رضایت روی صورت مردم بسازم.

header-svg-bg

سوالات متداول


این دوره برای افراد کاملا مبتدی طراحی شده است. بنابراین، چه در طراحی تجربه‌ی کاربری تازه‌کار هستید و چه سابقه‌ی کار کردن در آن را داشته باشید و بخواهید دانش و مهارت‌های خود را رسمی کنید، این دوره مکانی عالی برای شروع شماست.

برای موفقیت در این دوره، نیازی به داشتن تجربه‌ای در زمینه‌ی طراحی یا فناوری اطلاعات ندارید! صرف نظر از سن یا پیشینه‌ی شما، ما تجربه‌ی یادگیری ای را ایجاد کرده‌ایم که با اطمینان از موفقیت شما، کمکتان می‌کند.

در پایان دوره، شما درک کاملی از این رشته خواهید داشت و برای برخی از مهارت‌ها و فرایندهای کلیدی‌ای که برای طراحی تجربه‌ی کاربری حیاتی هستند، تمرین عملی خواهید داشت.


 

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هرگونه بازنشر دوره‌های آموزشی برخلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


مقدمه‌ای بر طراحی تجربه‌ی کاربری (UX)-colorful

دوره مقدمه‌ای بر طراحی تجربه‌ی کاربری (UX)

50 دقیقه
آموزش متنی
250+ دانشجو
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
online-support-icon