دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه

در این آموزش نه تنها اصول و مفاهیم برنامه نویسی را با زبان برنامه نویسی PHP به خوبی یاد می‌گیرید؛ بلکه نکته‌های حرفه‌ای تر شدن را نیز در هر بخش به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت.

سطح مقدماتی | 580+ دانشجو
7:20 ساعت
آموزش ویدیویی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
7:20 ساعت
آموزش ویدیویی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • برای اجرای وب سایت، سرور راه اندازی و تنظیم کنید.
  • برای برداشتن گام های بعدی به سمت شغل برنامه نویس Backend آماده باشید.
  • به صورت دائمی به مخزن ذخیره سازی کدها، نمونه تمرین ها و پروژه پایانی دسترسی داشته باشید.
  • الگوی برنامه نویسی Procedural را به خوبی درک کنید.
  • Backend وب سایت‌های مختلفی از جمله شخصی و شرکتی را تولید کنید.
  • با عملکرد و ارتباط‌های موجود در دنیای وب به خوبی آشنا شوید.
  • درک کاملی از مفاهیم پایه ای برنامه نویسی پیدا کنید.
  • آماده‌ی پاسخگویی به سوال های مصاحبه ی شغلی PHP در سطح مقدماتی شوید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 06 شهریور 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 06 شهریور 1401

دوره‌ی آموزش رایگانPHP در سطح مقدماتی و با استفاده از ویدیو، متن و آزمون توسط سایت سکان آکادمی، برای شما تولید شده است. این دوره از ابتدایی ترین مباحث و مفاهیم شروع می‌شود و شما را با تمامی اصول و تعریف‌های اولیه‌ی دنیای برنامه نویسی آشنا می‌کند. این آموزش تا برنامه نویسی Procedural ادامه پیدا می‌کند و در انتها با این الگوی برنامه نویسی، پروژه ای را باهم پیاده سازی می‌کنیم.
برنامه نویسی Procedural در سالهای اخیر یکی از روش‌های مطرح در دنیای برنامه نویسی بوده. برای مثال در سالهای اخیر زبان‌های برنامه نویسی به بازار ارائه شده‌اند که دیگر از حالت OOP پشتیبانی نمی‌کنند و بر همین قاعده برنامه نویسی تاکید دارند. به همین دلیل هم سایت سکان آکادمی این دوره را تا این سطح پیش می برد.

header-svg-bg

پیش‌نیازهای این دوره


آموزش پروژه محور HTML و HTML5
آموزش پروژه محور HTML و HTML5
30 دقیقه
آموزش متنی
header-svg-bg

مدرس شما


حمیدرضا معدنی
حمیدرضا معدنی teacher-role-verified-icon
مدیرفنی و عاشق توسعه

من عاشق ❤ برنامه نویسی هستم و از 13 سالگی تا امروز، همیشه برنامه نویسی بخش جدا نشده از زندگیم هست. برنامه نویسی یعنی ساختن دنیای درون خودت...

header-svg-bg

سوالات متداول


دوره ی آموزش مقدماتی PHP با استفاده از ویدیو، متن و آزمون به گونه ای طراحی شده است که برای هر کسی که به برنامه نویسی علاقه دارد ولی قبل از این اصلا با مفاهیم آن آشنایی نداشته، مناسب است. به دلیل اینکه در این دوره از ابتدایی ترین مفاهیم شروع کرده ایم و سعی شده است به زبانی ساده و شیوا مطالب بیان شود، می تواند یک قدم مناسب برای برنامه نویس شدن افرادی باشد که با برنامه نویسی آشنا نیستند یا برای فکر می کنند در مباحث پایه ای ضعف دارند.

برای یادگیری مقدماتی زبان PHP در سایت سکان آکادمی و طی کردن این دوره شما به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید و مدرس تمامی مطالبی که مورد نیاز شما هست را در حین دوره به آموزش داده است. ولی اگر می خواهید درک بهتری از مثال ها و تمرین های دوره داشته باشید پیشنهاد می کنیم دوره ی آموزش پروژه محور HTML و HTML5 را در سایت سکان آکادمی بگذرانید.

بعد از اینکه دوره آموزش مقدماتی PHP را گذراندید، با مفاهیم اصلی در دنیای وب و وبرنامه نویسی Backend آشنا خواهید شد و تمامی مطالب پایه ای برنامه نویسی را با کمک زبان برنامه نویسی PHP آموزش می بینید. سپس با ساختارهای داده و نوع های مختلف داده آشنا می شوید و کاربرد هر یک را به خوبی یاد میگیرید. در ادامه با استفاده از توابع (Functions) یاد میگیرید چگونه با روش Procedural پروژه هایی با کیفیت و اصولی را پیاده سازی کنید و با انجام یک پروژه ی پایانی هم تمام مطالبی که یاد گرفتید را مرور کرده و دست به کد می شوید.

این دوره اولین گام برای برنامه نویس Backend شدن است و بعد از کاملا آماده اید تا تکنیک های دیگر برنامه نویسی و Framework های مختلف را یادبگیرد.

برای تهیه ی هر دوره ی آموزشی ساعت ها برنامه ریزی و کار اتفاق می افتد. در سایت سکان آکادمی هر مطلب آموزشی که توسط مدرس تولید می شود، توسط یک Supervisor فنی بررسی شده و کیفیت آن مطلب در ابعاد مختلف از جمله فنی، کنترل می شود. در نتیجه ضمن سپاس از شما که این مطالب آموزشی را مناسب برای بازنشر می دانید، خواهش می کنیم با پیشنهاد آن به دوستان خود، به جای بازنشر آن، به تلاش های صورت گرفته برای تولید محتوای آموزشی درشان جامعه ی برنامه نویس فارسی زبان احترام بزارید.

در نتیجه بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه بازنشر دوره‌های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه-colorful

دوره آموزش رایگان PHP 8 | از صفر تا اولین پروژه

7:20 ساعت
آموزش ویدیویی
580+ دانشجو
رایگان هدیه‌ای از سکان آکادمی
online-support-icon