دوره آموزش مقدماتی وردپرس

وردپرس wordpress یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) متن‌باز و رایگان است که با آن می‌توان وبسایت‌های مختلف را بدون نیاز به برنامه نویسی با سرعت بالا و کیفیت خوب راه‌اندازی کرد.

سطح مقدماتی | 110+ دانشجو
1:20 ساعت
آموزش ویدیویی
1:20 ساعت
آموزش ویدیویی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • با قوی ترین و معروف ترین CMS دنیا وب سایت راه اندازی کنید.
  • هر نوع وبسایتی از جمله وبسایت شخصی، فروشگاهی، خبری، و... بسازید.
  • وب سایت های تولید شده با وردپرس را مدیریت کنید.
  • پلاگین های وردپرس را مدیریت، پوستر ظاهری سایت را تغییر و تولید محتوا در وردپرس بپردازید.
  • آماده‌ی پاسخگویی به سوال های مصاحبه شغلی وردپرس (در سطح مبتدی) شوید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 11 آذر 1400 آخرین به‌روزرسانی دوره: 11 آذر 1400

اگر می خواهید مدیریت یک سایت شخصی، خبری یا فروشگاهی را به عهده بگیرید یا قرار است یکی از این سایت ها را برای خودتان یا شخص دیگری راه اندازی کنید و از این طریق درآمد زایی کنید، این دوره با بیانی ساده و گام به گام، راهنمایی عملی از نصب تا راه اندازی کامل یک وبسایت را در اختیارتان قرار می دهد. در این بین شما با تنظیمات وردپرس، نوشته ها، برگه ها، پوسته ها، افزونه ها و ابزارها در وردپرس آشنا خواهید شد.

header-svg-bg

سوالات متداول


این دوره آموزشی ساده و روان، برای کسانی است که هیچ شناختی از وردپرس ندارند و یا بسیار کم درباره‌ی آن می‌دانند و می‌خواهند بدون دانش برنامه‌نویسی وبسایت بسازند. این شامل هر نوع وبسایتی از جمله وبسایت شخصی، فروشگاهی، شرکتی، خبری، و... می‌شود.

تنها پیش‌نیاز این دوره، آشنایی و مهارت کافی در کار با کامپیوتر و اینترنت است.

پس از پایان این دوره، می‌توانید بدون دانش برنامه‌نویسی، وبسایت‌های مختلفِ زیبا و واکنش‌گرا را با قالب‌های آماده ساخته و با افزونه‌های مختلف به امکانات آن بیفزایید. سپس می‌توانید دور‌ه‌های پیشرفته وردپرس را آغاز نموده تا به صورت حرفه‌ای ساخت قالب و افزونه‌ی وردپرس را بیاموزید.

سایت‌های مختلف بسته به موضوع‌شان، نیازمندی‌های مختلفی دارند و قطعا این دوره، همه‌ی موارد ممکن را نمی‌تواند پوشش دهد، اما به شما خواهد آموخت که چگونه با قالب‌ها و یا افزونه‌ها مختلف سایت مد نظر خود را بسازید. هم‌چنین، مطالب دیگری نیز هست که برای هر چه بهتر و کامل‌تر شدن دانش خود در ساخت وبسایت، بهتر است بیاموزید، از جمله: SEO، امنیت و... . بنابراین، اگر می‌خواهید به همه‌ی این موارد تسلط پیدا کنید، قطعا نیاز دارید که آموزش‌های دیگری را نیز مشاهده کنید.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش مقدماتی وردپرس-colorful

دوره آموزش مقدماتی وردپرس

1:20 ساعت
آموزش ویدیویی
110+ دانشجو
online-support-icon