آموزش فریمورک VueJS

دوره آموزش فریمورک VueJS

در این دوره ی آموزشی، شما با Vue.js که یکی از محبوب ترین فریمورک های JavaScript است، آشنا خواهید شد و مزیت های فریمورک ویو جی اس را نسبت به سایر فریمورک های جاوا اسکریپت بهتر درک خواهید کرد.

سطح مقدماتی | 200+ دانشجو
آموزش فریمورک VueJS
1:40 ساعت
آموزش متنی
1:40 ساعت
آموزش متنی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • آشنایی با ساختار کلی فریمورک ویو جی اس
  • درک تفاوت های فریم ورک ویو جی اس با سایر فریم ورک های جاوا اسکریپت
  • ساخت برنامه های تک صفحه ای (SPA)
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 30 اسفند 1399 آخرین به‌روزرسانی دوره: 30 اسفند 1399

در این دوره، مطالب مقدماتی تا پیشرفته از فریمورک Vue.js بیان می شود. به طوری که با مطالعه این دوره می توان به قابلیت ها و توانایی های این فریمورک پی برده و با مقایسه مطالب بیان شده در این دوره با سایر فریمورک های جاوااسکریپت، در انتخاب فریمورک موردعلاقه خود موفق تر باشید.

فریمورک Vue.js چیست؟

فریمورک Vue.js، یکی از محبوب ترین فریمورک های جاوااسکریپت است. این فریمورک توسط یکی از برنامه نویس های شرکت گوگل به نام ایوان یو (Evan You) ساخته شده است که علاقه ی زیادی به زبان جاوااسکریپت داشت. زمانی که او در شرکت گوگل مشغول کار با فریمورک Angular بود قابلیت های زیاد و کم کاربرد این فریمورک را مشاهده کرد و تصمیم گرفت که یک فریمورک جدید با استفاده از بخش های پرکاربرد و مهم انگولار، به نام ویو جی اس را طراحی کند. او در سال ۲۰۱۴ این فریمورک را عرضه کرد. در اوایل عرضه، این فریمورک فقط یک کتابخانه ی کوچک بود اما پس از مدتی قابلیت های جدید به آن اضافه شد و وارد رقابت با React و Angular شد.

Vue.js یک فریمورک پیشرفته برای ایجاد رابط های کاربری است. از طرف دیگر، در صورت ترکیب شدن با ابزارهای مدرن و کتابخانه های پشتیبانی خود، قادر به ساخت برنامه های تک صفحه ای (SPA) پیچیده است.

Vue.js چه قابلیت هایی دارد؟

فریمورک ویو جی اس که در حال حاضر یکی از محبوب ترین فریمورک های جاوااسکریپت محسوب می شود، توانایی بسیار زیادی در پیاده سازی صفحات وب دارد. ساختار Vue.js آن قدر راحت است که کدنویسان تازه کار یا طراحان وب به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. روند روبه رشد و همچنین تعداد زیاد برنامه نویس ها و انجمن های مرتبط با Vue می تواند یکی از دلایلی باشد که یادگیری آن را شروع کنیم.

header-svg-bg

مدرس‌های شما


سید مهدی حسینی تالاری

مهدی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش سخت‌افزار و توسعه‌دهنده Front-End با ❤ توی تیم دوست‌داشتنی سکان‌آکادمی. از دوران دانشگاه با دنیای برنامه‌نویسی و انواع زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا شدم ولی از سال 1399 به صورت حرفه‌ای در حوزه‌ی فرانت‌اند مشغول به کار هستم.

سید مهدی حسینی تالاریمصطفی جمالی
header-svg-bg

سوالات متداول


همه برنامه نویس‌های سمت وب مخاطب اصلی این دوره محسوب می شوند. البته از آنجا که زبان مطالب بیان شده ساده است، سایز برنامه نویسان علاقه مند به این فریمورک نیز می توانند از این دوره استفاده کنند.

از آنجا که این دوره از صفر فریمورک Vue.js را مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین فقط آشنایی با CSS ،HTML و زبان javascript کافی می باشد.

در این دوره که مقدمه ای از فریمورک Vue.js است، مخاطب با ساختار کلی این فریمورک آشنا شده و تفاوت های ابتدایی آن را با سایر فریمورک های JavaScript درک می کند.

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه بازنشر دوره های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی بوده، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش فریمورک VueJS-colorful

دوره آموزش فریمورک VueJS

1:40 ساعت
آموزش متنی
200+ دانشجو
online-support-icon