دوره آموزش گام به گام Elasticsearch

در این دوره، گام به گام با اصلی ترین مفاهیم مربوط به موتور جستجو و سرویس الستیک سرچ آشنا می‌شوید و بعد از آن از API های قدرتمند جستجو در Elasticsearch استفاده می‌کنید. در طول این آموزش از مثال‌های عملی برای بهره‌وری از یک آموزش کاملا کاربردی استفاده شده است.

سطح متوسط | 420+ دانشجو | گواهینامه معتبر
6 ساعت
آموزش ویدیویی
6 ساعت
آموزش ویدیویی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • با مفاهیم مربوط به موتور های جستجو به خوبی آشنا شوید.
  • به اصلی ترین مفاهیم مربوط به سرویس Elasticsearch مسلط شوید.
  • نصب و راه‌اندازی Elasticsearch طبق آخرین تغییرات نسخه‌ی 8 را یاد بگیرید.
  • از API های قدرتمند جستجو در Elasticsearch به راحتی استفاده کنید.
  • پروژه‌های عملی در بستر سیستم عامل لینوکس پیاده کنید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 05 مرداد 1400 آخرین به‌روزرسانی دوره: 05 مرداد 1400

دوره‌ی آموزشی الستیک سرچ، با محوریت موضوع جستجو (Search) که از اصلی‌ترین خدمات شرکت Elastic است، تهیه شده است. در این دوره ابتدا به صورت گام به گام با اصلی ترین مفاهیم مربوط به موتور جستجو و سرویس Elasticsearch آشنا خواهید شد و بعد از آن شروع به استفاده از API های قدرتمند جستجو در Elasticsearch خواهید کرد. در طول دوره از بیان مثال های عملی غفلت نشده و تا جای ممکن سعی شده است تا از یک آموزش صرفا تئوریک فاصله داشته باشیم.

header-svg-bg

گواهینامه سکان آکادمی


شما پس از تکمیل دوره و قبولی در آزمون پایانی، مدرک اختصاصی سکان آکادمی برای دوره "آموزش گام به گام Elasticsearch" را بدست می‌آورید.
certificate-white-icon

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

Sokan Academy
Course Completion Certificate
Elasticsearch Specialist
Skills: Full Text Search , Elasticsearch Essentials , Search and Storage Proficiency , Kibana and Data Management , Linux Commands Usage , Query DSL Mastery , Version 8 Changes
گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی
header-svg-bg

مدرس شما


م‌‌‌.‌مهد‌‌‌ي معظ‌می
م‌‌‌.‌مهد‌‌‌ي معظ‌می teacher-role-verified-icon
توسعه دهنده backend و علاقه‌مند به data engineering

در زمینه توسعه نرم افزار و مهندسی داده مشغول هستم. از 18 سالگی شروع به یادگیری برنامه‌نویسی کردم و با وجود اینکه تجربه‌ی چالش‌های مختلفی رو دارم اما هنوز هم در مسیر یادگیری و توسعه مهارت‌های فنی هستم. یکی از علاقه‌مندی‌هام آموزش هست و سعی میکنم چیزایی که بلد هستم رو به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار علاقه‌مندان دیگه هم بذارم.

header-svg-bg

سوالات متداول


این دوره در سطح مقدماتی تا متوسط است لذا پیش‌نیازی در موضوع این دوره وجود ندارد اما به دلیل استفاده از برخی دستورهای لینوکسی در طول دوره، پیشنهاد می‌شود هنرآموز آشنایی مقدماتی با مفاهیم و دستورهای لینوکس داشته باشد. در این راستا می‌توان از دوره مقدماتی لینوکس در سایت سکان‌آکادمی استفاده کرد.

  • هر توسعه‌دهنده‌ای که قصد پیاده‌سازی قابلیت جستجوی پیشرفته روی محصول خود یا هرگونه قابلیت های توسعه‌یافته تر مبتنی بر جستجو داشته باشد
  • کسانی که می خواهند با مفاهیم مربوط به Full text search و شیوه‌ی کار موتور‌های جستجو  آشنایی کافی پیدا کنند
  • متخصصان هوش تجاری
  • علاقه‌مندان به دیتا و بیگ دیتا

در این دوره علاوه بر آشنایی با مفاهیم اولیه‌ی موتور جستجوی Elasticsearch، شیوه ی کار با این ابزار برای مدیریت داده‌ها و جستجو در سطح داده‌ها را خواهید آموخت. پس از آن امکان استفاده از query های قدرتمند Elasticsearch از راه اتصال آن به محصول خود را خواهید داشت، تا بتوانید یک جستجوی انعطاف‌پذیر، هدفمند و متناسب با نیاز‌های محصول خود را پیاده سازی کنید.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش گام به گام Elasticsearch-colorful

دوره آموزش گام به گام Elasticsearch

6 ساعت
آموزش ویدیویی
420+ دانشجو
گواهینامه معتبر
online-support-icon