آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی

دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی

دوره ی آموزش فارسی کوبرنتیز - kubernetes ، این ابزار قدرتمند را برای مدیریت کانتینرهای داکری آموزش می‌دهد. با آموختن این مهارت کاربردی می‌توانید در مصاحبه های شغلی به عنوان یک برنامه نویس ارشد بدرخشید.

سطح مقدماتی
آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی
1:10 ساعت
آموزش متنی
1:10 ساعت
آموزش متنی
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 30 مرداد 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 30 مرداد 1401

اگر دوره آموزش کاربردی داکر را سپری کرده باشید حالا وقت آن رسیده است که از نردبان پیشرفت فنی، یک پله بالاتر بروید و Kubernetes - کوبرنتیز را یاد بگیرید. 

با توجه به این که کانتینرها خدمات زیادی به ما می دهند، طبیعی است که برنامه های زیادی به این روش روی سرورها قرار بگیرد. در نتیجه با زیاد شدن برنامه های داکری مان، ابزارهایی را نیاز داریم تا با کمک آنها تعمیر و نگهداری خودکار برنامه ها، جایگزین کردن خودکار کانتینرهای خراب شده، مدیریت، راه اندازی، به روزرسانی و پیکربندی مجدد کانتینرها در طول چرخه ی عمرشان را به راحتی انجام دهیم.

این ابزارهایی که برای مدیریت، گسترش و نگهداری برنامه های کانتینری مورد استفاده قرار می گیرند، Orchestrator (ارکستراتور) نامیده می شوند که محبوبترین و رایج ترین آنها Kubernetes است.

طبق آمارهای منتشر شده تا زمان انتشار دوره ی آموزش کوبرنتیز ، بیش از 3200 شرکت مانند Google ،Shopify ،Udemy و Slack در لیست تکنولوژی هایی مورد استفاده شان، این ابزار قدرتمند را هم عنوان کرده اند. پس با یادگیری این مهارت، می توانید برای بسیاری از موقعیت هایش شغلی خوب، کاندید بشوید.

 

header-svg-bg

پیش‌نیازهای این دوره


آموزش کاربردی داکر
آموزش کاربردی داکر
2:20 ساعت
آموزش متنی
header-svg-bg

مدرس شما


علیرضا جزایری
علیرضا جزایری teacher-role-verified-icon
توسعه دهنده Back-End

از سال 96 با برنامه نویسی آشنا شدم و با زبان های c++ و java وارد این دنیا شدم. بعد از مدتی فهمیدم به وب علاقه دارم و یادگیری PHP رو شروع کردم. در حال حاضر دو سالی میشه که به عنوان توسعه دهنده Back-end تو شرکت نوآوری دیجیتال صدرا مشغول به کارم و روی محصولات مختلفی از جمله سکان آکادمی کار می کنم.

header-svg-bg

سوالات متداول


مخاطب اصلی این دوره برنامه نویسان هستند تا بتوانند محصولات خود را روی بستر داکر تحویل بدهند. ولی این دوره با توجه به این که از ابتدا مفاهیم را بیان می کند و پیش می رود، می تواند برای افرادی که تمایل دارند با این تکنولوژی آشنا بشوند و البته برای Dev-Ops کارهای مبتدی هم حتما مفید خواهد بود.

پیش نیاز خاصی برای این دوره درنظر گرفته نشده است ولی برای درک بهتر مفاهیم مطرح شده پیشنهاد می شود آشنایی ابتدایی با لینوکس را داشته باشید.

در پایان این دوره شما با مفاهیم و شیوه ی کار اجزای مختلف این بستر آشنا می شوید و می توانید برنامه ی خود را در بستر داکر تحویل بدهید.

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه بازنشر دوره  های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی-colorful

دوره آموزش کوبرنتیز (kubernetes) با پروژه عملی

1:10 ساعت
آموزش متنی
online-support-icon