آموزش مقدماتی پایتون

دوره آموزش مقدماتی پایتون

دوره‌ی آموزش مقدماتی پایتون به صورت ویدیویی تولید شده و به مهارت آموز کمک می‌کند این زبان برنامه نویسی را از مفاهیم پایه بیاموزد و یک پروژه‌ی ساخت بازی را با این زبان محبوب پیاده سازی کند. آموزش ویدیویی پایتون شروعی برای خیلی از مسیرهای برنامه نویسی است.

سطح مقدماتی | گواهینامه معتبر
آموزش مقدماتی پایتون
4:50 ساعت
آموزش ویدیویی
4:50 ساعت
آموزش ویدیویی
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 20 مهر 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 20 مهر 1401

دوره‌ی آموزش مقدماتی پایتون (Python) به صورت ویدیویی تولید شده و به شما کمک می‌کند این زبان قدرتمند را از ابتدایی ترین مفاهیم به صورت اصولی بیاموزید. در این دوره آموزشی به شما کمک می کنیم یک پروژه به صورت ساخت یک بازی با زبان پایتون را پیاده سازی کنید تا از آموخته هایتان به صورت عملی استفاده کنید. 

پایتون یک زبان برنامه نویسی چندمنظوره، سطح بالا و شی گراست که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. پایتون، بسیار ساده و صریح است و می‌تواند شروع خوبی برای افرادی که می‌خواهند وارد دنیای برنامه نویسی شوند، باشد. علاوه بر این کتابخانه های متعددی در حوزه های مختلف دارد که موجب شده تقاضای بالایی در بازار کار داشته باشد.

 

header-svg-bg

گواهینامه سکان آکادمی


شما پس از تکمیل دوره و قبولی در آزمون پایانی، مدرک اختصاصی سکان آکادمی برای دوره "آموزش مقدماتی پایتون" را بدست می‌آورید.
certificate-white-icon

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

گواهی‌نامه‌ی آموزشی

Sokan Academy
Course Completion Certificate
Introduction to Python
Skills: Python Basics , Using Jupyter Notebook , Types of Variables in Python , Types of Loops in Python , Decision Structures and Operators , Working with Packages , Function Definition
گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی
header-svg-bg

مدرس شما


مدرس دوره هاي پايتون ، علم داده،يادگيري ماشين و كاربردهاي آنها در بازار كار و بازار سرمايه هستم .ايضا در زمينه اپ نويسي ويندوز براي چند شركت هم فعاليت دارم.بسيار مشتاقم تا برنامه نويسي رو به همه اموزش بدم تا همه با ابعاد گسترده و فراگير اونها آشنا بشوند.اما اينها دليل نميشه تا من ازيادگيري بيشتر در اين فيلد دست بردارم .برنامه نويسي و فراگيري اون هيچ حد و مرزي نداره

header-svg-bg

سوالات متداول


این دوره می تواند یک قدم مناسب برای برنامه نویس شدن افرادی باشد که با برنامه نویسی آشنا نیستند و می خواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند.

برای یادگیری مقدماتی پایتون در سایت سکان آکادمی، به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید و مدرس تمامی مطالبی که مورد نیاز شما هست را در حین دوره به آموزش داده است. 

بر اساس قوانین سکان آکادمی، هر گونه بازنشر دوره‌های آموزشی بر خلاف قوانین سکان آکادمی است، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ حقوقی قابل پیگرد قانونی است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش مقدماتی پایتون-colorful

دوره آموزش مقدماتی پایتون

4:50 ساعت
آموزش ویدیویی
گواهینامه معتبر
online-support-icon