آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام

دوره آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام

در دوره ی آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام تمام آن چه را که برای استخدام شدن در یک موقعیت شغلی خوب نیاز دارید، می آموزید.

سطح مقدماتی
آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام
1 ساعت
آموزش ویدیویی
1 ساعت
آموزش ویدیویی
header-svg-bg

شما در پایان این دوره می‌توانید


  • مهارت مدیریت و کنترل جلسه‌ی مصاحبه‌ی استخدامی را کسب کنید.
  • اصول و استانداردهای حضور در مصاحبه‌ی استخدامی را به خوبی بیاموزید.
  • موقعیت شغلی خالی متناسب با مهارت ها و انتظاراتتان را پیدا کنید.
  • موقعیت های شغلی و شرکت ها را به راحتی ارزیابی کنید.
  • برند شخصی خود را به عنوان یک متخصص در حوزه ای خاص ساخته و یا اصلاح کنید.
  • بر برندسازی شخصی در دنیای دیجیتال مسلط شوید.
  • با استانداردهای رزومه نویسی و مهارت نوشتن رزومه کامل و استاندارد به خوبی آشنا باشید.
header-svg-bg

معرفی دوره

آخرین به‌روزرسانی دوره: 15 آذر 1401 آخرین به‌روزرسانی دوره: 15 آذر 1401

شما در دوره ی آموزش زرومه نویسی، کاریابی و استخدام تمام آن چیزی را که برای استخدام شدن در یک موقعیت شغلی خوب را نیاز دارید می آموزید. این موارد به ترتیب عبارتند از:

رزومه نویسی

رزومه ی خوب برای پیدا کردن شغل مناسب، مثل کلیدی است که می تواند درب را باز کند یا اینکه شما را پشت در بسته نگه دارد. در این دوره یاد میگیرید برای شرکتی که دوست دارید در آن کار کنید، چطور رزومه بنویسید که بتواند درهای آن شرکت یا مجموعه را به روی شما باز کند. Resume یا CV در تمام دنیا استاندارد مشخصی دارد و ما چه بخواهیم در ایران مشغول به کار شویم یا در هر کجای دنیا به دنبال شغل مورد نظرمان باشیم، می توانیم این استانداردها را رعایت کنیم تا به موفقیت نهایی یا همان گرفتن موقعیت شغلی مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

اینکه اطلاعات زیادی درباره ی خودمان در چند برگه بنویسیم، اسمش رزومه نیست و برای داشتن یک رزومه ی خوب باید هنرمندانه و فکر شده اطلاعاتی از خودتان را ارائه دهید تا کارشناس استخدام (Recruiter) و مدیران تخصصی کاری که می خواهید بدست بیاورید را آگاه کنید که شما بهترین گزینه برای موقعیت شغلی خالی آنها هستید.

این دوره فقط برای برنامه نویس ها و افرادی که می خواهند در حوزه ی IT کار کنند نیست و هر کسی که برای هر موقعیت شغلی بخواهد درخواست بدهد، باید این استانداردها و اصول را رعایت کند.

برند سازی شخصی در عصر مجازی

این روزها که همه چیز در دنیای مجازیست، ما باید حواسمان به حضورمان در اینترنت (Online Presence) باشد. اینکه در دنیای اینترنت چطور و به چه چیزهایی شناخته بشویم، در پیدا کردن شغل آینده مان تاثیر زیادی دارد.

بعد از اینکه کارشناس استخدام روزمه ی شما را تایید کرد، حتما به دنبال شما در اینترنت می گردد. در این دوره شما یاد می گیرید از خودتان تصویری به عنوان یک متخصص در حوزه ای که می خواهید در آن کار کنید، بسازید.

کاریابی

حالا که رزومه ی مناسبی داریم و اگر کارشناس استخدام یا مصاحبه کننده ی فنی، اسم شما را در اینترنت جستجو کرد شما را به عنوان یک متخصص خواهد شناخت، وقت آن رسیده است که از راه های مختلف شغل یا شرکت ایده آل تان را پیدا کنید.

این که شما بتوانید شرکت یا موقعیت شغلی مناسبی را پیدا کنید و برای آن رزومه بفرستید، یکی از اقداماتی است که درصد موفقیت شما را به صورت چشمگیری بالا می برد. پس مهم است به این مهارت دست پیدا کنید که موقعیت شغلی مناسب را از بین سایت ها و راههای مختلف کاریابی پیدا کنید.

استخدام

گام آخر، مصاحبه و حضور در جلسات شروع به کار است. ممکن است فردی تمام مراحل قبلی را به خوبی طی کرده باشد ولی در جلسه ی مصاحبه نتواند به درستی مهارت های خود را ارائه دهد و در بدست آوردن موقعیت شغلی مورد نظرش شکست بخورد.

حضور و مدیریت جلسه های مصاحبه ی شغلی هم یک مهارت مهم در فرآیند کاریابی است. بعد از جلسه ی مصاحبه هم مراحلی وجود دارد که اگر از آنها اطلاع کافی داشته باشید و بدانید چه باید ها و نباید هایی وجود دارد، حتما می توانید موفق شوید.

در دوره ی آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام تمامی این موارد به شما آموزش داده می شود تا بتوانید شغل ایده آل تان را بدست بیاورید.

header-svg-bg

مدرس شما


حمیدرضا معدنی
حمیدرضا معدنی teacher-role-verified-icon
مدیرفنی و عاشق توسعه

من عاشق ❤ برنامه نویسی هستم و از 13 سالگی تا امروز، همیشه برنامه نویسی بخش جدا نشده از زندگیم هست. برنامه نویسی یعنی ساختن دنیای درون خودت...

header-svg-bg

سوالات متداول


خیر،

شما برای هر شغلی که بخواهید اقدام کنید، لازم است درخواستی ارسال کنید و رزومه تان را برایشان بفرستید. در این دوره استانداردهای رزومه نویس و پیدا کردن شغل در ایران و جهان آموزش داده می شود.

دوره ی آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است تا شما بتوانید در پایان دوره یک رزومه ی خوب برای خودتان بسازید، حضورتان را در اینترنت تقویت و تصحیح کنید، کار مورد نظرتان را پیدا کرده و برای جلسه ی مصاحبه آمادگی کامل داشته باشید.

ضمن تشکر از شما که مطالب و آموزش های این دوره را مناسب دانسته اید تا با دوستان تان به اشتراک بگذارید، از شما خواهش می کنیم با توجه به زمان و هزینه ای که برای تولید دوره ها و مطالب سایت می شود، به جای اشتراک گذاری مطالب آن، خود دوره را به دوستان تان معرفی کنید تا با ثبت نام در آن، بتوانند مهارت های لازم را کسب کنند.

پس هرگونه اشتراک مطالب از سایت سکان آکادمی بدون مجوز کتبی از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی، خلاف است.

header-svg-bg

آخرین گفت‌وگوهای این دوره


آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام-colorful

دوره آموزش رزومه نویسی، کاریابی و استخدام

1 ساعت
آموزش ویدیویی
online-support-icon