بهزاد مرادی (3/3)

گفتگو با بهزاد مرادی (3/3)

بنیان‌گذار سایت سکان آکادمی

00:00:00 00:00:00 playerbar-podcast-background podcast-playbar-timeline-background
00:00:00 00:00:00
دی 1399 برنامه‌نویسی
امتیاز این اپیزود
1210 score-svg-img
با «دنبال کردن» دسته‌بندی‌ها از انتشار محتواهای موردعلاقه‌تان در تمام بخش‌های سکان ‌آکادمی مطلع می‌شوید.
برنامه‌نویسی برنامه‌نویسی

معرفی اپیزود

به قسمت 63 ام از رادیو فول استک سایت سکان آکادمی خوش آمدید. در این قسمت که به مناسبت تولد هفت سالگی سکان آکادمی ضبط شده است میهمان عزیزی داریم که طی 62 پادکست قبلی، ایشان پشت میکروفن میزبان نشسته بودند ولی حالا وقت اون رسیده که به عنوان میهمان برای ما از این سالهای تجربه شون بگن.

در قسمت اول از مجموعه ی سه قسمتی مصاحبه با آقای بهزاد مرادی، که قسمت های بعدی هم در همین هفته منتشر خواهد شد، با آقای مرادی بیشتر آشنا می شویم و داستان جذاب برنامه نویس شدن ایشان را که از میدان ولیعصر تهران شروع می شود و امروز به شرکتی در تورنتوی کانادا می رسد، با بیان شیوا و لذت بخش ایشان می شنویم. و همچنین داستان فراز و فرودهایشان در این مسیر را با ما درمیان می زارن و از سختی هایی می گن که اون روز باعث ناراحتی زیادی برایشان شده بود و امروز که از آن سختی ها بزرگتر شده اند دیگر به چشم یک تجربه به آن نگاه می کنند.

در ادامه ی این پادکست درباره ی نظر جنجالی ایشان مبنی بر اینکه برنامه نویس جماعت به منزله ی بی تعهد ترین افراد جامعه است بیشتر می شنویم و شاید در انتها با ایشان هم عقیده هم بشویم.

او که لیسانس مترجمی زبان انگلیس دارد برای ما از نقش تحصیلات مرتبط با کامپیوتر در موفقیت ها و عدم موفقیت ها در این حوزه صحبت می کند.

امتیاز این اپیزود
1210 score-svg-img
با «دنبال کردن» دسته‌بندی‌ها از انتشار محتواهای موردعلاقه‌تان در تمام بخش‌های سکان ‌آکادمی مطلع می‌شوید.
برنامه‌نویسی برنامه‌نویسی

عالی بود

مسیر موفقیت چقدر میتونه پر پیچ و خم باشه

این سری پادکست ها میتونه ادامه داشته باشه؟

نظری برای اپیزود آخر

سلام به روی ماهتون

سلام و وقت بخیر خدمت شما!

خیلی خوب بود لذت بردم. یک سری دروس دانشگاهی مثل ساختمان داده، الگوریتم، شبکه، معماری وسیستم عامل به طور ضمنی توی مسیر برنامه نویس شدن یاد گرفته میشند و کسی مستقیما بهشون نیاز پیدا نمیکنه همین باعث شده دوره آموزشی خوبی براش پیدا نشه و مرجع یادگیریش همون دانشگاه باشه که اونجا هم بیش از اندازه روش وقت گذاشته میشه و البته همه افراد هم که به دانشگاه نمیرند. اگر یک سری دوره (هرچند کوتاه) توی این مباحث آماده بشه خیلی خوبه و شخص خودآموز میتونه بعد از مثلا یک سال که برنامه نویسی یاد گرفت و روی یک تکتولوژی تسلط نسبی پیدا کرد، بیاد سراغ این دوره ها و با نیمه پنهان کامپیوتر آشنا بشه.

مفید و لذت بخش بود خوب شد در مورد نردبان توضیح دادید من یه زمانی آموزش جاوا و اندروید رو از اونجا گرفتم ولی بعد ها خود سایت رو دیگه پیدا نکردم. البته آرشیوش رو نگه داشتم خیلی خاطره انگیزه 😍

کانادا🤦‍♀️

هنوز پادکست رو نشنیدم ولی خیلی خوشحال شدم از دیدن آقای مرادی! آقای مرادی دمتون گرم دوستتون داریم ادامه بدید به کارهای خوبتون :) من خیلی خیلی پیگیر سکان و رادیو فول استک هستم و در قالب منتورینگ هم از یک بار تجارب ایشون استفاده کردم و خیلی خیلی عالی بود. ایشالا موفق باشید و خوشحال :)

online-support-icon