معرفی 5 وب سایت برای آموزش رایگان پایتون

معرفی 5 وب سایت برای آموزش رایگان پایتون

سلام دوستان امید وارم که حالتون خوب باشه ! من چند وقتیه که توی وب‌سایت سکان اکادمی پرسه میزنم و خب از مطالبشون راضی ام ً! خداوکیلی مدیراشون زحمت میکشن و دمشونم گرم ! بعد از گذشت یک سال که تو زمینه پایون دارم فعالیت میکنم خواستم یک پستی رو توی سکان پلاس بنویسم با موضوع معرفی منابع خوب و خالص در زمینه آموزش پایتون . و خب تو این مقاله میخوام سایتایی که خودم ازشون برای یادگیری استفاده میکنم رو برای شما عزیزان معرفی کنم !

دروحله اول میخوام بهتون بگم که برای یادگیری سینتکس پایتون با پروژه‌های خوب وب‌سایت تا دلتون بخواد زیاده ! حتی توی خود سایت سکان اکادمی بصورت رایگان پایتون اموزش داده شده که دم خانم نرگس اسدی گرم که خیلی شفاف بحث سینتکس پایتون رو تشریح کردن ! برای دیدن این دوره رایگان میتونین روی کلمه لینک کلیک کنید !

اما خب وب‌سایتایی که بصورت اختصاصی روی بحث پایتون فعالیت کنن خیلی کمن ! و تو این مقاله میخوام چند تا وب‌سایت خوب رو بهتون معرفی کنم !

1- وب‌سایت رسمی خود پایتون ! شما تو هر دوره آموزشی برید مدرس معمولا همین وب‌سایت رو براتون معرفی میکنه و خب حقم دارن ! چون جامع ترین منبع برای یادگیری پایتونه ! و میتونین برای ورود به سایت رسمی خود پایتون روی کلمه لینک کلیک کنید !

2- یک وب‌سایت فارسی خوب هست به اسم پایتونز که اوایل که داشتم پایتون رو یاد میگرفتم با آموزشای پروژه محور این سایت خیلی حال می‌کردم و یک وب‌سایتی هست که بصورت اختصاصی رو بحث اموزش پایتون میپردازه ! برای ورود به این سایت میتونید روی کلمه لینک کلیک کنید!

3- وب‌سایت real python یکی از وب‌سایتای خوبی هست که خود بنده هنوزم که هنوزه ازش استفاده میکنم و مطالب جدید وجذابی رو ارائه میده ! مثلا یادمه قبلا یه مقاله راجب کتابخانه سوکت توش خونده بودم که خیلی خیلی خوب و کامل مقدماتی تا پیشرفته شو توضیح داده بود ! برای ورود به این وب‌سایت میتونید رو کلمه لینک کلیک کنید !

4- یادمه قبلا که میخواستم جنگو رو یاد بگیرم و داشتم سرچ می‌کردم به یک منبع اموزشی خوب برخوردم که اسمش مونگارد بود ! ی وب‌سایت ایرانی خوب هستش که اکثرا ویدیو تولید میکنه و راجب انواع فریم ورک ها و تکنولوژی‌های پایتون خوب پرداخته ! برای مشاهده این وب‌سایت میتونید روی کلمه لینک کلیک کنید !

5- و در اخر هم یک وب‌سایت خوب هست به اسم لرن پایتون که شما میتونید توی اون وب‌سایتم برید و بصورت خالص اقدام به یادگیری پایتون بکنید ! برای مشاهده روی کلمه لینک کلیک کنید !

یک توصیه مهم :

ببینید ! من اینجا یک سری منابع رو معرفی کردم ! اگه واقعا میخواین تو بحث پایتون پیشرفت کنید و امیدی دارید که وارد بازار کار بشید به نظرم فقط به یادگیری بسنده نکنید ! بعضی وقت ها یک ایده رو پیاده سازی کنید و سعی کنید همون ایده رو با پایتون اجرا کنید ! و سعی کنید دنبال اموزشای پروژه محور باشید. مثلا من خودم چند وقت قبل یک اموزشی با موضوع کاربرد پایتون در هک و امنیت دیدم که مدرسش اومده بود و یکی از ابزارای خوب گیت‌هاب رو نحوه نوشتنشو اموزش میداد ! و همین دوره رایگان باعث شد دیدم نسبت به پایتون خیلی عوض شه و سینتکسمم از قبل قوی‌تر شه !

اگه شماهم منبع خوبی رو سراغ دارید ممنون میشم کامنت کنید ! و اگه دسترسی تون محدوده میتونید ثبت‌نام کنید ! ممنون از شما

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon