بروز رسانی رابط کاربری قوی در تالار گفتگوی سکان آکادمی

سلام ؛ سایت سکان اکادمی یک سایت خوب در زمینه ارایه مقاله و دادن راهکارهای جالب و نوین است ؛ به نظر من نباید پنل تالار گفتگو اینقدر ساده و ابتدایی باشد ؛ این تاپیک من جنبه نظر ندارد اگر نه به مدیران سایت این انتقاد رو میکردم کما اینکه تا حالا چندین بار ایمیل داده ام ؛ از دوستان میخوام که با دادن نظر به نشان دادن استقبال از رابط کاربری جدید بپردازند ؛ به عنوان چند مثال ساده میتوان به گذاشتن یک textBox برای کدهای برنامه نویسی اشاره کرد ؛ همچنین کاربران برای گذاشتن لینک باید لینک را مستقیما وارد کرده و در نهایت بصورت یک متن (حتی بدون رنگ) ساده به کاربران دیگر نمایش دهند. باتشکر
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
با سلام منم موافقم از همه مهم تر این سیستم ادیت پیاماست که به نظرم اگه تغییرش تو خود صفحه تاپیک باشه بهتره تا انتقال بده فردو به پنل کاربریش. یکیم همون تکست باکس واسه کداست که اشاره کردید
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام بله خیلی بهتر میشه سکان با چند تا فیچر کار رو اسون کنه،این لینکی هم که جدیدا به زیر نظرات اضافه شده برای اصلاح خیلی خوبه ولی بازم جای کار داره اگه ممکنه چنین چیزی هم برای کامنتا های زیر پست و بلاگ ها در نظر بگیرند چون گاهی اوقات از دست در میره و اشتباه تایپی میشه اگه بشه توی قسمت پروفایل افراد یه بیو هم بزارن که خیلی خوبه که کاربران توضیحی در مورد خودشون بدن.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام فکر خوبیه بنظر منم بد نیس چند تا امکان جدید اضافه بشه ولی طوری نباشه که باعث سردرگمی کاربر بشه امکانات پیچیده همیشه هم زیاد خوشایند نیس همونطور که آقای نظری هم اشاره کردن یکی از مواردی که میتونه مفید باشه ایجاد بیو توسط کاربر هستش و مورد دیگه ارتباط بین کاربران هم بنظرم میتونه مفید باشه. راستی چرا امتیازات ماه پیش صفر نشدن؟
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
درود ، مطمئنا پیاده سازی یک رابطه گرافیکی جذاب تر به حفظ کاربران و تجربه ی لذت بخش از استفاده از سایت را خواهد داد ، ولی پیاده سازی فروم شخصی مقدار زیادی کار میبره و به لحاظ امنیتی (درج کد و مباحث دیگر) باید در بازه ی زمانی معقول و حساب شده پیش بره.
online-support-icon