چرا با زبان های تحت cli کد بزنیم؟واقعا چرا ؟

سلام به دوست عزیز. سوالم به صورت شفاف اینه که اگر من بخوام یه ماشین حساب با واسط گرافیکی برای کاربرانم طراحی کنم چرا باید از زبان هایی مثل پایتون که در اصل ماهیت cli رو داره کد بزنم(میدونم کتابخانه هایی برای طرحی رابط کاربری وجود داره) با وجود این که با #C میتونم یه واسط گرافیکی خوب با یه برنامه قوی تولید کنم؟
پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
سلام و عرض ارادت. "چرا باید از زبان هایی مثل پایتون که در اصل ماهیت cli رو داره کد بزنم". اصلا بایدی در کار نیست. شما مختارید با هر زبانی که دوست دارید کد بزنید. برای هر زبانی، کاربردی خاص تعریف شده. طبق فرمایش شما، ممکن است استفاده از پایتون برای این سمپل مناسب نباشد. اگر جایی به این شکل استفاده شد، مباحث آموزشی مد نظر است.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
خخخخخخخخخخخخ خودت سوال میکنی خودت هم جواب خودتو میدی اخه چجوری میشه !؟؟!؟! به همون دلایلی که نام بردی بهتره از c# و java استفاده کنی که من java رو پیشنهاد میکنم . c# بیشتر cheap person ها هست . کلا اگه رفتی سمت c# دیگه اسم منو نمیاری ها فهمیدی ؟!؟!!؟!؟
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
خب از پایتون استفاده نکنید اجباری که توی کار نیست هر زبانی برای کاری طراحی شده پایتون برای سادگی در انجام امور برای تست و دمو خوبه ولی توی کار درست درمون و سنگین یا نباید استفاده کنی یا اگر استفاده میکنی باید تسلط کامل به تمام نقاط قوت و ضعفش داشته باشی و بتونی در مواقع لازم از زبان های دیگه استفاده کنی برای تقویتش شاید جالب باشه من ماشین حساب برای پایتون توی شل نوشتم توی یک خط print(eval(input('Please enter your arithmetic expression :' ))) و گرافیکیش رو هم با کتابخانه داخلیش tkinter نوشتم ولی برای برنامه های واقعی توی دنیای واقعی اصلا جذاب نیست و نمیشه ازش استفاده کرد البته سیشارپ هم توی برنامه های بدرد بخور و بزرگ همچین تعریفی نداره اونجا تنها انتخاب سی پلاس پلاس و کیوت هست منظورم پروژه هایی مثل فتوشاپ و اسکایپ و مایا و ... هست که همشون با کیوت توسعه داده شدند میتونید برای دیدن برنامه هایی که با کیوت توسعه داده شده به این لینک ویکی پدیا سر بزنید https://en.wikipedia.org/wiki/Qt_(software)#Applications_using_Qt
online-support-icon