front page extensions

سلام به همه دوستان...داشتم درمورد ISP ها میخوندم که چندتا  سوال برام پیش اومد: 1-منظور از front page extensions support دقیقا چیه ؟ 2-e-mail support چیه؟آیا منظور پشتیبانی و اطلاع رسانی توسط ایمیله؟3-آیا تمام isp ها خدمات هاستینگ ارایه میدن؟مظورم اینه که مثلا شرکتهایی مثله شاتل و مبین نت وغیره... آیا فرقی با شرکت هایی مثه هاست ایران یا پارس پک و غیره دارن؟ با تشکر

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
کلا کار شرکت هایی که هاستینگ ارایه می کنند مثل ایران هاست که گفتی این ها بیزینسشون اریه یک وب سرور است،یعنی یک محیطی که بتوانیم سایت خودمان را روی ان ایجاد کنیم. یک شرکت هایی مثل شاتل،پارس انلاین و....کارشون یک چیزه دیگه است،رفتند قرار داد بستند یک پهنای باندی خریدند،باید طی یک سال این پهنای باند را به سرمایه تبدیل کنند. یک سوال دارم حالا این شرکت های توزیع کننده ی اینترنت همین طوری که نیست، یک طرف ماجرا شرکت مخابرات است که فیبر نوری ،روتر، سوییچنگ و ......بین مراکز کشور ایجاد کرده اند طرف دیگه این شرکت است برای مدیریت،احراز هویت ،پروکسی گذاشتن (برای امنیت) این تعداد حجم زیاد کاربر یک چند تا سرور خوب می خواهد، front page extensionsیک محصول از شرکت مایکروسافت ،(نمونه های دیگه هم باید باشد)برای کنترل ترافیک وهویت و .....................پس حالت دوم سرور دارند ولی برای یک کاربرد دیگه برای اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول http://www.pcmag.com/article2/0,2817,99786,00.asp ایمیل ساپورت هم می تونم بگم برای یک اینترنت پردیس مانند می شه برای یک کاربران دانشگاه داخل همان حساب اکانتینگ یک سیستم پیام رسانی راه انداخت.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
آی‌اس‌پی ها یا Internet Service Provider ها، شرکت‌هایی هستن که دسترسی اینترنت رو برای کاربران خودشون به ارمغان میارن و ارتباطی با شرکت‌های هاستینگ که عملیات ثبت دامنه و هاست رو انجام میدن، ندارن. https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_service_provider مثال‌های داخلی، شرکت‌های مخابرات، شاتل و های‌وب و ... هستن. در مورد ارائه‌ی خدمات هاستینگ، یکی از موارد E-Mail Support هست و امکان ایجاد ایمیل‌های مختلف رو برای همون دامنه فراهم میکنه.
online-support-icon