اجرا نکردن فایل های css و عکس ها

با عرض سلام و خسته نباشید.من زمانی که فایل های html و css را در اینترنت اپلود می کنم عکس ها و همچنین فایل های css نمایش داده نمی شوند فقط فایل های html نمایش داده می شوند.ولی در کامپیوتر خودم(زمانی که در اینترنت اپلود نکردم)  هم html و css وعکس ها  در مرورگر کروم نمایش داده می شود یعنی در فایر فاکس نمایش داده نمی شود.مانند این سایتhttp://tutstown.neocities.org مشکل از کجاست؟ ممنون می شوم اگر پاسخ دهید.

پاسخ ها

sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
سلام،منظورت را نمی تونم درست بفهمم. اگه منظورت ایه که فایل ها را به صورت دایرکتوری ببینی،چون یک فایل index.php باشه،پیش فرض لود می شه دوم اگه منظورت عدم اثر css داخل پیجت،ببین با تگ link استایل ها را اضافه کردی
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
با سلام. بله فایل های css در پیجم نیست ولی من css رو به html متصل کردم حتی می توانم در کامپیوتر خودم یعنی زمانی که فایل هارو اپلود نکردم و فایل ها در کامپیوتر خودم هست فایل css رو در پیجم به خوبی ببینم. مشکل من این است زمانی که فایل هارو اپلود می کنم عکس ها و فایل های css در داخل پیجم نمایش داده نمی شوند.ممنون
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 8 سال پیش
داخل تگ لینک ادرس فایل دادن دو روش دارد روش مطلق،روش نسبی باید روش نسبی ادرس بدهی، مثلا ببین ادرس نسبی درست است.ادرس مطلق استفاده نکنید.
sokanacademy forum
کاربر سکان آکادمی 6 سال پیش
یلام دوست عزیز. ببین دوست عزیز میتونی فایل css رو یه فایل دیگه و فایل های html رو تو یه فایل دیگه بنویسی و بعدش فایل css رو به صفحه html پیوند بزنی. اینطوری: توی بخش filnename باید اسم فایلت به علاوه ی .css رو بنویسی. تو فایلی که کد های css رو مینویسی نباید از هرگونه تگ ,, و ... . استفاده کنی. فقط کد css بنویسی و بعدش با پسوند .css ذخیره کنی.
online-support-icon